van 1 image 2 images maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,
Ik heb een spel op DVD maar omdat daar een barst in zat heb ik er een image van gemaakt op m`n computer.
Maar omdat ik mijn comp opnieuw instaleren moet ik hem op DVD branden maar t spel is 5 GB en past dus niet op 1 DVD.
Is er een manier om van die 1 image 2 te maken. dat die als die aangeeft tijdens instalatie bijv kan data03.cab niet vinden dat die dan bijv op die andere dvd staat dat dat dus teken is van andere cdrom erin doen...?

zijn daar programa`s voor of is het heel op andere manier heel makkelijk?

Laatst bewerkt:
O dat is *** :ogeen andere pc die dual layer ondersteund?

noppes.. maar je kunt toch wel zoiets maken dat je bijv aantal cab files op andere disc zet,, en als die naar die cab files vraagt dat je dan dus die andere cdrom erin moet doen?
alleen dan moet ik programa hebben waarmee ik iso`s kan aanpassen?:P

maar ik weet dat jij 2 harde schijven hebt van 250 GB :)
kan je het niet daarop zetten op 1 van die 2
of in Het netwerk op 1 andere pc (sharedDocs)
Of op Externe harde schijf

Je kunt theoretisch wel dit doen:
- de iso uitpakken
- van de helft van de uitgepakte bestanden weer deel1.iso maken
- van de andere helft deel2.iso

Je hebt dan 2 iso's, maar een melding van "Stop CD 2 erin" zal je bij installatie niet krijgen... Bij PowerISO beweren ze ook dat ze ISO's kunnen splitten, maar dan krijg je nog steeds geen melding, en bovendien is het niet gratis.
Je kunt ook proberen de iso te verkleinen met DVD Shrink, maar ik betwijfel of hij van 7 gb 4,7 kan maken... tutorials voor DVD Shrink vind je in ieder geval hier.
Dus dat gaat denk ik niet lukken :confused:

En PS: van Google leer je veel... ;)

Hallo,
Ik heb een spel op DVD maar omdat daar een barst in zat heb ik er een image van gemaakt op m`n computer.
Maar omdat ik mijn comp opnieuw instaleren moet ik hem op DVD branden maar t spel is 7 GB en past dus niet op 1 DVD.
Is er een manier om van die 1 image 2 te maken. dat die als die aangeeft tijdens instalatie bijv kan data03.cab niet vinden dat die dan bijv op die andere dvd staat dat dat dus teken is van andere cdrom erin doen...?

zijn daar programa`s voor of is het heel op andere manier heel makkelijk?

:)
Gaat het om een film of iets anders?

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol was niet zo bedoelt alleen Om het duidelijk te maken :)
Sry Voor Het groot Schrijven ;)

Je kunt theoretisch wel dit doen:
- de iso uitpakken
- van de helft van de uitgepakte bestanden weer deel1.iso maken
- van de andere helft deel2.iso

Je hebt dan 2 iso's, maar een melding van "Stop CD 2 erin" zal je bij installatie niet krijgen... Bij PowerISO beweren ze ook dat ze ISO's kunnen splitten, maar dan krijg je nog steeds geen melding, en bovendien is het niet gratis.
Je kunt ook proberen de iso te verkleinen met DVD Shrink, maar ik betwijfel of hij van 7 gb 4,7 kan maken... tutorials voor DVD Shrink vind je in ieder geval hier.
Dus dat gaat denk ik niet lukken :confused:

En PS: van Google leer je veel... ;)

Sorry khad een foutje gemaakt:P t is 5 GB om precies te zijn 4.9
maar kbedoel, een melding van stop disc 2 erin hoef ik ook niet..
maar als die bijv bij data07.cab is dan zegt die bijv kan data07.cab niet vinden, dan heb je meestal 3 keuses,,, opnieuw - negeren - anuleren
en dan stop je dus die andere disc erin en dan druk je op retry,, als t goed is moet die hem daar wel kunnen vinden?

maar ik weet dat jij 2 harde schijven hebt van 250 GB :)
kan je het niet daarop zetten op 1 van die 2
of in Het netwerk op 1 andere pc (sharedDocs)
Of op Externe harde schijf

nou ik hem heb liever op DVD want ik klooi nog wel eens met m`n pc xD:P en dan begeeft die het nog wel eens hahaha:P
pas wou die met m`n 2e hdd niet eens meer opstarten...:P

maar kbedoel, een melding van stop disc 2 erin hoef ik ook niet..
maar als die bijv bij data07.cab is dan zegt die bijv kan data07.cab niet vinden, dan heb je meestal 3 keuses,,, opnieuw - negeren - anuleren
en dan stop je dus die andere disc erin en dan druk je op retry,, als t goed is moet die hem daar wel kunnen vinden?

Dat kan je uitvinden door het te proberen :D
Kan ik je zo niet zeggen!
Pak dan bijvoorbeeld 2 DVD-RW's, dan verwaarloos je geen schijfjes als het niet blijkt te werken.

Testen dus!

Dat kan je uitvinden door het te proberen :D
Kan ik je zo niet zeggen!
Pak dan bijvoorbeeld 2 DVD-RW's, dan verwaarloos je geen schijfjes als het niet blijkt te werken.

Testen dus!

en ken je ook programa`s waarmee ik iso`s kan bewerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan