Half life 2 Deatmatch met panda antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Csi Nom

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
hallo Allemaal,

Een vriend heeft half life 2 deathmatch net als ik. Alleen kan hij sinds kort nog wel in de game, maar vervolgens ziet hij geen enkele server. Wanneer hij een connection test doet is alles passes, behalve bij loaded modules. Hier geeft hij aan dat een module in panda, namelijk pavlsp.dll een ShopAtHome adware heeft gevonden dat niet samen gaat met steam, als ik dit op zoek op internet, zie ik dat je dit niet weg kan halen. Wie heeft hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,
Csi

hallo Allemaal,

Een vriend heeft half life 2 deathmatch net als ik. Alleen kan hij sinds kort nog wel in de game, maar vervolgens ziet hij geen enkele server. Wanneer hij een connection test doet is alles passes, behalve bij loaded modules. Hier geeft hij aan dat een module in panda, namelijk pavlsp.dll een ShopAtHome adware heeft gevonden dat niet samen gaat met steam, als ik dit op zoek op internet, zie ik dat je dit niet weg kan halen. Wie heeft hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,
Csi

Panda uitzetten als je gaat spelen?? :rolleyes:

Panda uitzetten als je gaat spelen?? :rolleyes:

Het lijkt me sterk dat dit de enige oplossing is voor dit probleem. Omdat ik zelf geen raad meer weet, hoop ik dat er nog andere suggesties komen die wellicht een betere oplossing bieden.

Met vriendelijke groet,

ad cava

Bedankt iig voor je reactie.
Panda uitzetten was in dit geval wel de oplossing. Ik heb nog van alles met hem geprobeerd. Om steam bijvoorbeeld toe te laten, en te accepteren in panda internet security, om half life 2 te accepteren, maar geen van allen had effect. Pas als je internet security helemaal uitschakeld (inclusief panda zelf) geeft hij pas toegang. Ik vind dit toch vreemd, aangezien je toch in panda internet security aangeeft dat hij steam (en de rest dat bij het spel hoort) moet laten passeren.
Een echte oplossing is dit natuurlijk niet, maar hij kan in ieder geval weer spelen!
Bedankt ;)

Manon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan