welk programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
welk programma kan ik het beste gebruiken om al het spyware e.d wat er allemaal nog meer bestaan van je pc te verwijderen ik heb er wel wat geld voor over alleen kan niemand mijn zeggen welke de beste koop is zouden jullie mijn verder kunnen helpen?

Vast bedankt

Gratis: Ad-Aware 2007

Klik

en als je een tientje of 3 uit wil geven dan koop je een wat zwaarder opgetuigde versie van het progje (dat o.a. ook realtime bescherming biedt)

Laatst bewerkt:
.........en als ik helemaal objectief ben, dan moet ik deze klik ook vermelden. Veel mensen hebben deze naast Ad-Aware draaien. Zelf heb ik alleen Ad-Aware op de machine staan.

deze 2 programma's voldoende

vang ik met deze 2 programma's alle soorten infecties die er bestaan deze 2 zouden dus mijn computer volledig schoon maken?

vang ik met deze 2 programma's alle soorten infecties die er bestaan deze 2 zouden dus mijn computer volledig schoon maken?
Nee, Spyware ontwikkelt zich erg snel, dus er is altijd een kans op een infectie. Het meeste haal je er wel uit met deze twee programma's.

Laatst bewerkt:
Tja, dat hoor je mij niet zeggen (ik zou het niet durven ;) ), maar ik denk dat de meeste doorgewinterde rotten deze 2 toch wel primair hebben draaien.

Hier zit volgens mij nog veel meer deskundigheid dan op de Helpmij, leg het daar ook eens voor.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan