Pol Lapeere
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2007
Sinds enkele maanden heeft mijn zoon een laptop Acer Aspire 7110 met Windows Vista Home Basic.
Als wij windows willen ontwaken na de sluimer of slaapstand dan verschijnt er na het aanmeldingsscherm van Acer, een dos menu met de tekst:
Widows werd niet goed afgesloten ... enz
Na 30 sec. start windows volledig opnieuw. dat is uiteraard niet de bedoeling.
Het starten van de laptop nadat windows werd afgesloten verloopt volledig normaal.
De slaapstand is zeer belangrijk omdat
1. Er een minimum aan power van de batterij gevraagd wordt.
2. Na enkele seconden kan er terug gewerkt worden.
Ik heb opgemerkt dat na een volledige nieuwe start, niettegenstaande het bureaublad binnen de minuut verschijnt, windows nog niet bruikbaar is.
Het duurt nog enkele minuten tot alle services zijn ingeladen en de draadloze internet verbinding is tot stand gekomen, wil je toch een of ander programma starten dan krijg je om de haverklap allerlij foutmeldingen.
Spijtig dat wij niet weten sinds wanneer de fout zich voordoet.
Is er soms iemand die hezelfde probleem gehad heeft (en kunnen oplossen) of die een nuttige tip heeft ?
Alvast dank bij voorbaat
Als wij windows willen ontwaken na de sluimer of slaapstand dan verschijnt er na het aanmeldingsscherm van Acer, een dos menu met de tekst:
Widows werd niet goed afgesloten ... enz
Na 30 sec. start windows volledig opnieuw. dat is uiteraard niet de bedoeling.
Het starten van de laptop nadat windows werd afgesloten verloopt volledig normaal.
De slaapstand is zeer belangrijk omdat
1. Er een minimum aan power van de batterij gevraagd wordt.
2. Na enkele seconden kan er terug gewerkt worden.
Ik heb opgemerkt dat na een volledige nieuwe start, niettegenstaande het bureaublad binnen de minuut verschijnt, windows nog niet bruikbaar is.
Het duurt nog enkele minuten tot alle services zijn ingeladen en de draadloze internet verbinding is tot stand gekomen, wil je toch een of ander programma starten dan krijg je om de haverklap allerlij foutmeldingen.
Spijtig dat wij niet weten sinds wanneer de fout zich voordoet.
Is er soms iemand die hezelfde probleem gehad heeft (en kunnen oplossen) of die een nuttige tip heeft ?
Alvast dank bij voorbaat