Ed58
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2007
Beste mensen, ik weet niet of ik hier goed zit met mijn probleem, maar ik ben ten einde raad nu! Ik heb een sterk vermoeden dat er een hack zit op mijn Yahoo messenger en mijn Yahoo 360 page. De reden van mijn vermoeden heeft te maken dat er ineens allemaal vreemde dingen gebeuren. Bijv: Mijn vriendin kreeg plotseling aan haar kant een dubbel scherm the zien en kon niet meer typen in dat scherm. Hetzelfde is bij mij gebeurd. Mijn Avast Antivirus was plotseling disabeled, en mijn settings in Avast zijn op HIGH. Ook probeerde zij mij een mail te sturen via mijn 360 pagina, maar die kreeg zij terug met de melding dat ik hem niet kon ontvangen. (error 999). Allemaal heel vreemd en deze problemen zijn nog nooit voorgekomen. Ook bleef mijn Windowscare2 hangen op de privacy sweep. Er kwam een melding dat dit te maken had met een foto op mijn 360 pagina. Nadat ik de foto en mijn complete Flickr account had gecancelled was dit opgelost. Is er een tool die kan checken of er inderdaad een hack zit op mijn site dan wel in onze Yahoo messenger. Want onze pogingen om elkaar opnieuw te inviteren bereiken ons niet, alsof ze intercepted worden. Het is een heel verhaal, maar mijn vriendin is een beetje in paniek en ik voel mij ook noet zo prettig. Ik zal hieonder mijn URL plaatsen en mijn beveiliging in de hoop dat er iets bestaat om dit te checken. Alvast heel erg bedankt voor de hulp, want ik weet het nu echt niet meer.
Yahoo: http://uk.360.yahoo.com/my_profile-EC7PUVU8fq_8vaz_1GYuoQ--;_ylt=AgAvDrhaU_6XMnYnPxIKXdttFOJ3?cq=1
Besturingssysteem PC: Windows Vista home basic.
Firewall : Comodo latest version.
Antivirus : Avast home edition.
Verder ook nog Spybot search and Destroy.
Yahoo: http://uk.360.yahoo.com/my_profile-EC7PUVU8fq_8vaz_1GYuoQ--;_ylt=AgAvDrhaU_6XMnYnPxIKXdttFOJ3?cq=1
Besturingssysteem PC: Windows Vista home basic.
Firewall : Comodo latest version.
Antivirus : Avast home edition.
Verder ook nog Spybot search and Destroy.