Laadt probleem met Need for Speed Pro Street!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaBo92

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2007
Hoi,
Ik heb een laadt probleem met need for speed pro street PC..
Als ik Bijv: met een race day wil beginnen, laadt het spel de hele tijd door..
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht.. maar daar lag het niet aan.
Als ik mijn Need for Speed Pro Street opstart krijg ik eerst zo'n Opdrachtprompt.
dan start het spel op, het menu is verder super mooi beeld, en als ik de Race Day heb uitgekozen en de auto's dan gaat het spel laden, maar hij houd niet meer op met laden.
Weet iemand misschien het probleem??

Alvast heel erg bedankt!:thumb:
Mvg PaBo92

welke videokaart heb je gekocht en heb je de nieuwste/juiste drivers geinstalleert?

en wat is de rest van je pc? moederbord, prosessor, enz.

welke videokaart heb je gekocht en heb je de nieuwste/juiste drivers geinstalleert?

en wat is de rest van je pc? moederbord, prosessor, enz.

De videokaart die ik gekocht heb is de: Point of View GeForce 7300GT 512mb DDR2
AGP 8x
Mijn prosessor is: AMD Athlon 3000+ 64bitt, Kloksnelheid: 2,01GHz 1GB extensie van fysiek adres.

Welkom op Helpmij.:)

Heb je wel eerst de oude drivers verwijderd, voordat je de nieuwe videokaart en drivers installeerde?

De fout wat de opdrachtprompt aangeeft is:
No Master Query Sent - DNS has not yet resolved for NFS1.EVENBALANCE.COM

Weet iemand misschien het probleem??

mvg PaBo.

Welkom op Helpmij.:)

Heb je wel eerst de oude drivers verwijderd, voordat je de nieuwe videokaart en drivers installeerde?
Ik heb op de Nvidia site zo'n soort van online scan gedaan,
en daar kwam uit dat ik de laatste driver had.

Ik heb op de Nvidia site zo'n soort van online scan gedaan,
en daar kwam uit dat ik de laatste driver had.

Maar heb je ook eerst de oude driver verwijderd. Daarna pas je videokaart verwisseld en dan pas de nieuwe driver geinstalleerd?

Maar heb je ook eerst de oude driver verwijderd. Daarna pas je videokaart verwisseld en dan pas de nieuwe driver geinstalleerd?

Nee, maar ik weet haast wel zeker dat die fout niet aan de videokaart ligt of denkt u van wel?
mvg PaBo.

Het is wel de gebruikelijke manier, om een andere videokaart te plaatsen en te installeren. Juist om problemen te voorkomen, maar kijk eens of de tip van jippiejajee wil helpen.

Het is wel de gebruikelijke manier, om een andere videokaart te plaatsen en te installeren. Juist om problemen te voorkomen, maar kijk eens of de tip van jippiejajee wil helpen.
dat heb ik ook al geprobeerd net, en dat verhelpt het ook niet..:confused:

dat heb ik gehad met warrock, hij wou nergens laden (een server in) en toen heb ik het geupdate en klaar ik kon overal in :)

dat heb ik gehad met warrock, hij wou nergens laden (een server in) en toen heb ik het geupdate en klaar ik kon overal in :)
maar ik heb het niet met online spelen, ik heb het ook al gewoon met cariërre en met Race Day..:confused:

Probeer nog eens je driver opnieuw te installeren. Verwijder wel eerst de oude via software of met het programma Drivercleaner. Daarna opnieuw opstarten en vervolgens de nieuwe driver en nogmaals opstarten.

Probeer nog eens je driver opnieuw te installeren. Verwijder wel eerst de oude via software of met het programma Drivercleaner. Daarna opnieuw opstarten en vervolgens de nieuwe driver en nogmaals opstarten.
Oké ik zal het proberen..;)

Oké ik zal het proberen..;)

Ik heb de oude Nvidia Driver verwijderd, en opnieuw opgestart, en de nieuwe gedownload (die ik ook al had) en geinstaleerd, en opnieuw opgestart, en het is nog steeds niet verhelpt:(
Wie weet misschien het probleem??

mvg.

De game zelf al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

heb je ook andere zwaardere games zoals crysis, lost planet enz? die kun je testen.
en is het alleen als je race day wilt opstarten of ook met andere?

Bedankt crash!:D
Ik heb geprobeerd wat je zei, de game opnieuw instaleren, en hij doet het nu wel!:thumb:

Bedankt voor de reacties iedereen!:thumb:

Mvg PaBo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan