Geen internet via Router D-link DI 524

• Onderwerp starter Onderwerp starter RvH75
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RvH75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Hallo,

-Kablemodem van casema
-Vaste pc xp windows
-Op vast pc gebruik ik firewall
-Router D-link DI524 802.11g / 2.4 Ghz / 192.168.0.1
- van vaste pc naar laptop waar windows vista op staat

Ik kan alles met elkaar verbinden, via de laptop kan ik de vaste pc benaderen. Wat ik niet voor elkaar krijg is het internet.

1) Ik heb al diverese malen de wizard doorlopen van de router via ip adres en internet explorer. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, om automatisch de instellingen te zoeken en handmatig dit geprobeerd.

2) De ip adressen worden automatisch opgezocht via TPC netwerk eigenschappen.

3) De modem heb ik al diverse keren aan/uit gezet.

Ik kom er niet echt meer uit, in de handleiding wordt niet echt duidelijk uitgelegd wat ik in de wizard zou moeten zetten.

Zou het aan de betreffende router kunnen liggen die niet matched met kabelmodem van casema?

Heeft iemand nog tips of is er iemand die nog eens in normaal nederlands zou kunnen uitleggen wat ik stap voor stap zou moeten doen om internet te kunnen benaderen?

Alvast hartelijk dank voor alle reactie's en heeft iemand nog meer info nodig dan hoor ik dat graag.

René

Hallo,

-Kablemodem van casema
-Vaste pc xp windows
-Op vast pc gebruik ik firewall
-Router D-link DI524 802.11g / 2.4 Ghz / 192.168.0.1
- van vaste pc naar laptop waar windows vista op staat

Ik kan alles met elkaar verbinden, via de laptop kan ik de vaste pc benaderen. Wat ik niet voor elkaar krijg is het internet.

1) Ik heb al diverese malen de wizard doorlopen van de router via ip adres en internet explorer. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, om automatisch de instellingen te zoeken en handmatig dit geprobeerd.

2) De ip adressen worden automatisch opgezocht via TPC netwerk eigenschappen.

3) De modem heb ik al diverse keren aan/uit gezet.

Ik kom er niet echt meer uit, in de handleiding wordt niet echt duidelijk uitgelegd wat ik in de wizard zou moeten zetten.

Zou het aan de betreffende router kunnen liggen die niet matched met kabelmodem van casema?

Heeft iemand nog tips of is er iemand die nog eens in normaal nederlands zou kunnen uitleggen wat ik stap voor stap zou moeten doen om internet te kunnen benaderen?

Alvast hartelijk dank voor alle reactie's en heeft iemand nog meer info nodig dan hoor ik dat graag.

René

Hallo rene ,
ik zit met dezelfde problemen,mijn vraag was in de winkel kan ik wel 4 pc,s erop aansluiten met kabel en internetten,tevens ook een laptop draadloos,jaaa maar lukt nog niet zo,wel kan ik alle pc,s opzoeken via zoeken etc.internetten lukt niet.Gr...Ben....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan