• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

PDF hyperlink in excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuning4you

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Wanneer ik op een hyperlink klik binnen excel 2007 dat verwijst naar een pdf bestand, dan wordt adobe reader heel snel geopend en terug afgesloten. Je ziet zelfs niet eens het bestand verschijnen.

Wanneer ik ook een hyperlink leg op bijvoorbeeld de cel met tekst 12/12/2007 en ik verwijderd deze nadien, dan wordt mijn tekst 39428 wat ik ook raar vind. Ik weet niet indien dit laatste ook zo is bij excel 2003.

Ja ok. Dat nog te begrijpen. Maar kan iemand eens proberen een hyperlink te leggen naar een pdf document en mij laten weten indien dit werkt? Vanuit excel 2007 dus.

Ik heb in Excel 2007 even een hyperlink aangemaakt naar een pdf document. Bij het klikken krijg ik een veiligheidswaarschuwing (kan ik waarschijnlijk wel uitschakelen), vervolgens opent mooi mijn pdf documentje en kan dat lezen.
Bij het verwijderen van de hyperlink is mijn cell formatting weg.

Geeft dat een antwoord op uw vraag?

Dat was snel :).
Dit gaf een antwoord op mijn vraag. Het probleem ligt dus bij mij. Er wordt hier geen beveiligingswaarschuwing gevraagd. Dit zal waarschijnlijk de reden zijn waarom adobe reader direct afgesloten wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan