windows xp overzetten naar andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

$ man

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
hallo, ik gebruik nu windows xp op mijn computer, maar ik ga binnenkort een andere computer halen maar die heeft geen besturingssysteem is helemaal leeg. aangezien ik een recovery cd heb wil ik graag weten of ik dat op de andere pc kan gebruiken. alvast bedankt

Hallo,

Helaas dat zal niet gaan lukken,deze recovery cd is speciaal voor je oude Pc,en niet geschikt voor je nieuwe systeem,daar zal je toch een windows versie voor moeten kopen.

De cd zal het doen maar de code niet.

De CD zal het niet doen, een eventuele code wel...

Maar aangezien het feit dat de CD niet werkt, zal je aan de code niets hebben want dat is illegaal gebruik.

Is niet gegarandeerd overigens maar grote kans dat dit gewoon universeel is..

bedankt voor jullie reacties dan moet ik maar een nieuwe cd kopen

De CD zal het niet doen, een eventuele code wel...

Maar aangezien het feit dat de CD niet werkt, zal je aan de code niets hebben want dat is illegaal gebruik.

Is niet gegarandeerd overigens maar grote kans dat dit gewoon universeel is..

oja, ik zat verkeerd te kijken.

je kunt de harde schijf natuurlijk ook klonen.
Dan haal je de harde schijf uit je nieuwe pc. En zet die in je oude als Slave (de bestaande harde schijf moet op Master staan).

Je kunt een gratis programma downloaden die dat voor je kan doen en zelfs in het NL's.
Het heet Seagate.

je kunt de harde schijf natuurlijk ook klonen.
Dan haal je de harde schijf uit je nieuwe pc. En zet die in je oude als Slave (de bestaande harde schijf moet op Master staan).

Je kunt een gratis programma downloaden die dat voor je kan doen en zelfs in het NL's.
Het heet Seagate.
Leuk, dan zit je nog met het verschil van Hardware. Windows Xp vind dat niet leuk en gaat problemen geven.

Een recovery is gewoon een CD met een Windows erop.
Dus een Windows Installatie CD.

Xp

Als jij de originele xp hebt van je oude computer dan zal ie het wel doen op de nieuwe.
Mits je de code hebt van je oude computer.

Een recovery is gewoon een CD met een Windows erop.
Dus een Windows Installatie CD.
Maar wel een cd die speciaal voor die pc gemaakt is. Daarom heet het recovery cd. Geen full version windows installatie cd, dus gaat niet lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan