Alle spellen werken vaag en sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo ik heb een aantal spellen aleen ze doen super traag en het beeld is heel slecht ik krijg alemaal soorten kleuren door me beeldscherm heen ik denk dat het aan me videokaart ofzo ligt kan iemand mij helpen hoe ik hem kan vervangen ofzo? ik moet me pc 2 keer opstarte altijd omdat ik in het begin allerlei kleuren zie?? kan iemand me helpen hiermee om een nieuwe videokaart te krijgen.
Deze gegevens hieronder geeft ie aan bij een diagnose :
1197611061.png

P.s vroeger had ik dit probleem niet dus ik zou graag willen weten hoe ik dit kan maken en hoe ik de videokaart kan vervangen of upgrade ofzo waardoor ie wel weer werkt

Laatst bewerkt:
deze kaart trek die nieuw games dus echt niet meer deze is erg verouderd.
kijk eens naar een 7800 gt agp of een 8600 bijde zijn nvida kaarten.
er zal best nog meer worden voor gesteld zo als ati ook niet verkeerd maar ik heb er verder,
geen evaring mee met ati.

nou van alles ironstorm,gunz,black hawk down gunz doet super erg ik kan die niet spelen gewoon te sloom ironstorm in het begin heel traag met strepen door het beeld en bij black hawk down strepen door het beeld maar jullie zeiden net dat die videokaart te oud was kunnen jullie me helpen om de nieuwste enzo te krijgen want ik denk dat het hier door komt he???

Jaa inderdaad. Videokaart te oud.
De nieuwste en beste videokaart op het moment is de Gforce 8800 Ultra.
Deze heeft wel een 16x PCI Express sleuff nodig. Past niet op elke moederbord dus.

Jaa inderdaad. Videokaart te oud.
De nieuwste en beste videokaart op het moment is de Gforce 8800 Ultra.
Deze heeft wel een 16x PCI Express sleuff nodig. Past niet op elke moederbord dus.

uhm nou zo veel verstand heb ik hier niet zo van dus zeg me even wat ik moet hebben zodat ik die nieuwste videokaart kan gebruiken of wat je moet weten van mij pc?

als ik die 8000 ultra ofzo iets download dan krijg ik dit:
1197637434.png

Een videokaart is een stukje hardware. Jij probeert er nu de software voor te installeren maar zonder die kaart gaat het uiteraard niet lukken. De videokaart die hier boven genoemd word kost een paar honderd euro.

De videokaart die je nu heb stelt inderdaad niet zo veel voor maar installeer eerst een de nieuwste drivers. Want als je zegt dat het eerder wel gewerkt heeft moet dat de oplossing zijn,

Tja zoals eerder is genoemd, is je videokaart TE oud.. Wil je de nieuwste spellen spelen ben ik bang dat je je pc ook moet upgraden.. Dus je moet een nieuwe moederbord kopen, nieuwe interne geheugen, nieuwe processor nieuwe videokaart etc etc.. Dat gaat allemaal geld kosten.. maar helaas het is nou eenmaal niet anders, als ik jou was zou ik voor een ps3 gaan, kost ongeveer evenveel als de nieuwste videokaart en hij kan nog een paar jaar mee zonder hem up te graden!! Hopelijk is is je vraag hiermee beantwoord!! :cool:

nee dit kan niet want eerst had ik hier geen problemen mee alle games werkten maar nu opeens niet meer dus ik wil die driver gaan vernieuwen zonder iets te kopen ofzo

Hoe kan ik zien welke driver ik heb gehad toen ik de computer kocht?? want de games werkten eerst perfect
ik weet niet hoe dit gekomen is

Laatst bewerkt:
nee dit kan niet want eerst had ik hier geen problemen mee alle games werkten maar nu opeens niet meer dus ik wil die driver gaan vernieuwen zonder iets te kopen ofzo

Hoe kan ik zien welke driver ik heb gehad toen ik de computer kocht?? want de games werkten eerst perfect
ik weet niet hoe dit gekomen is

Je moet gewoon de nieuwste hebben, deze is te vinden op de website van de fabrikant.

Je moet gewoon de nieuwste hebben, deze is te vinden op de website van de fabrikant.

ik heb al de op de website gekeken van nvidia.com maar ik vind gewoon niks
bij drivers ik heb vannalles daar gedownload maar ik krijg zo error ??

ik heb al de op de website gekeken van nvidia.com maar ik vind gewoon niks
bij drivers ik heb vannalles daar gedownload maar ik krijg zo error ??

Surf op Nvidia.com naar download drivers.

Vervolgens zie je twee opties, kies option 2.

Dan worden automatisch de juiste drivers voor jou kaart weergegeven.

Weet voor je deze installeerd wel zeker dat je alle geprobeerde drivers geheel hebt verwijdert, instaleer daarna pas de nieuwe.

p.s. Toevallig de laatste tijd ook nieuwe games geinstalleerd?

Surf op Nvidia.com naar download drivers.

Vervolgens zie je twee opties, kies option 2.

Dan worden automatisch de juiste drivers voor jou kaart weergegeven.

Weet voor je deze installeerd wel zeker dat je alle geprobeerde drivers geheel hebt verwijdert, instaleer daarna pas de nieuwe.

p.s. Toevallig de laatste tijd ook nieuwe games geinstalleerd?

Product Current
Installed Driver Recommended
Driver
NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 93.71 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.
I have read and agree to the terms and conditions of the NVIDIA Software License Agreement.

dit stond er
maar ik heb nu toch ook mx/mx 400 dus waarom doet ie het dan niet?? maar hij zegt ook iets over 93.71??
nouja ik snap der geen ene bal meer van hopelijk jullie wel?

laatste tijd gister nog gunz weer gedownload want ze hebben 2 nieuwe servers die spel deed het heel lang niet meer ze hebben nu 2 nieuwe servers ervoor gemaakt :D

Laatst bewerkt:
Dat getal staat voor de versie van je driver. Daarnaast geeft ie ook aan dat dit de laaste en juiste driver is. Je huidige is dus goed en dat is dus opgelost.
Even voor de duidelijkheid, een Geforce 2 mx zal nooit en te nimmer door een update ineens veranderen in een 8800 gt. De videokaart is hardware en zal je los in een winkel moeten aanschaffen mocht je een nieuwe willen. De driver is de software die ervoor zorgt dat je videokaart draait.

Blijft over dat je spellen bagger draaien en dat heeft naar mijn mening dan toch met je hardware te maken.

Laatst bewerkt:
Dat getal staat voor de versie van je driver. Daarnaast geeft ie ook aan dat dit de laaste en juiste driver is. Je huidige is dus goed en dat is dus opgelost.
Even voor de duidelijkheid, een Geforce 2 mx zal nooit en te nimmer door een update ineens veranderen in een 8800 gt. De videokaart is hardware en zal je los in een winkel moeten aanschaffen mocht je een nieuwe willen. De driver is de software die ervoor zorgt dat je videokaart draait.

Blijft over dat je spellen bagger draaien en dat heeft naar mijn mening dan toch met je hardware te maken.

Hmm kon dat maar zo makkelijk. De wereld zou een goedkope plek worden voor computers.

Minimum Requirements Recommended Requirements
Graphics Card Direct3D 9.0 Compatible(Riva TNT) GeForce 4 MX or faster

Jouw kaart heeft Direct3D zeven. Werkt dus niet goed voor Gunz.

Jij

Hmm kon dat maar zo makkelijk. De wereld zou een goedkope plek worden voor computers.

Minimum Requirements Recommended Requirements
Graphics Card Direct3D 9.0 Compatible(Riva TNT) GeForce 4 MX or faster

Jouw kaart heeft Direct3D zeven. Werkt dus niet goed voor Gunz.

Jij

ik heb gister nog direct3D 9.0 gedownload die heb ik nu op me pc zie ik bij dxdiag
maar er moet in het verleden iets zijn gebeurd dat ik de verkeerde driver ofzo heb gedownload want hoe kan het dat ik nu niet kan spelen en vroeger wel dat vind ik zo raar

hier is een plaatje van me pc ik heb denk al zo tussen de 2 a 4 jaar
sweex_ab08000.JPG

Laatst bewerkt:
Als het vroeger wel kon en nu niet dan is er een simpele oplossing. Alles eraf gooien.

alles van me pc afgooien makelijker gezegt dan gedaan. Ik heb vannalles wat heel belangerijk is alles, wat erop staat heb ik nodig. Kan ik niet zoiets doen dat hij alle drivers gaat vervangen in de drivers van toen ik deze pc kocht. Zonder al me spullen kwijt te gaan raken??

Dragos,

Ik neem aan dat je http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_2k_93.71_uk.html deze al hebt gedownload ?

Dit is versie 93.71, als deze is geinstalleerd én het systeem opnieuw is opgestart, zal
er toch wel iets veranderd moeten zijn...!:rolleyes: Of heeft dit ook geen effect?

Verder blijft het idd moeilijk om nieuwere games te spelen met deze videokaart, afhankelijk
van je systeem is het misschien wel mogelijk om een andere kaart te installeren, misschien
heb je wat meer specificaties van je systeem, buiten de foto want zo weten we niet
wat voor een moederbord er bijv. in zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan