Alle spellen werken vaag en sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dragos,

Ik neem aan dat je http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_2k_93.71_uk.html deze al hebt gedownload ?

Dit is versie 93.71, als deze is geinstalleerd én het systeem opnieuw is opgestart, zal
er toch wel iets veranderd moeten zijn...!:rolleyes: Of heeft dit ook geen effect?

Verder blijft het idd moeilijk om nieuwere games te spelen met deze videokaart, afhankelijk
van je systeem is het misschien wel mogelijk om een andere kaart te installeren, misschien
heb je wat meer specificaties van je systeem, buiten de foto want zo weten we niet
wat voor een moederbord er bijv. in zit.

heej ik ben nu bezig met die driver te downloaden die ben ik nog niet tegegekome dus bedankt maar gunz doet het weer het is me gelukt om in de opties te komen van het spel dus ik kan spelen :D aleen hij doet wel heel traag zou dat ook aan de videokaart kunnen liggen

met deze driver doet ie het helemaal niet maar toch bedankt :thumb:

iemand gaf me op msn deze link http://tweakers.net/meuktracker/2598/nVidia-Detonator-XP-40.41.html ik had die gedownload en toen deed ie het wel aleen doet ie het traag
mischien heb je hier nog wat aan:
-------------------------------------------
1197875676.png

Laatst bewerkt:
Wel eerst je oude driver verwijdert?

Daarnaast valt op dat de link die jij kreeg via msn verwijst naar een artikel uit 2002...

Laatst bewerkt:
Wel eerst je oude driver verwijdert?

Daarnaast valt op dat de link die jij kreeg via msn verwijst naar een artikel uit 2002...

deze driver wat ik nu heb doet het wel maar die anderen wat hij me gaf niet.
ik kan nu wel spelen met goed beeld aleen hij blijft hele tijd vasthangen

tja jullie kunnen me van alles geven maar dat gaat denk niet helpen.
Het is duidelijk voor mij geworden dat die videokaard te oud is dus ik heb al 1 nieuwe gezien voor 50 euro heel goedkoop moet ik aleen voor sparen dus .
ik koop een nieuwe en dan hoop ik dat de problemen weg zijn.

Ik bedank jullie alemaal voor julie velen hulp:thumb:

tja jullie kunnen me van alles geven maar dat gaat denk niet helpen.
Het is duidelijk voor mij geworden dat die videokaard te oud is dus ik heb al 1 nieuwe gezien voor 50 euro heel goedkoop moet ik aleen voor sparen dus .
ik koop een nieuwe en dan hoop ik dat de problemen weg zijn.

Ik bedank jullie alemaal voor julie velen hulp:thumb:

Nogmaals, net als in je andere toppic, het is niet alleen de videokaart die bepaald of een spel goed draait. Er zijn meer factoren en is afhankelijk van de games die je wilt gaan spelen.

Je kan heel blij thuiskomen met een nieuwe kaart om er vervolgens achter te komen dat je ook een nieuwe processor nodig hebt. Sempron is een uitgeklede processor en een stuk zwakker dan een AMD met hetzelfde aantal Mhz

Nogmaals, net als in je andere toppic, het is niet alleen de videokaart die bepaald of een spel goed draait. Er zijn meer factoren en is afhankelijk van de games die je wilt gaan spelen.

Je kan heel blij thuiskomen met een nieuwe kaart om er vervolgens achter te komen dat je ook een nieuwe processor nodig hebt. Sempron is een uitgeklede processor en een stuk zwakker dan een AMD met hetzelfde aantal Mhz

iemand zei dat ik alles op high moest zetten bij de instellingen dat heb ik gedaan hij werkt nu goed af en toe blijft ie nog wel eens vast hangen bij gunz is het beeld wel kapot lijkt het dus ik ga toch af op me gevoel en neem een nieuwe videokaard zodat ik ook de games van nu kan spelen

is dit dan goed?
Computer:
AMD Sempron(tm) Proccesor
3100+
Kloksnelheid 1.80GHz 512mb

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan