nieuw ca va game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heet offtopic, het bericht van Raoul90 sluit naadloos aan bij de allereerste reply in dit topic ;) :D

Dus stel a.u.b. samen de perfect pc rond 400 euro ik ben er niet uit he :(
Dank je

Zoveel mensen, zoveel meningen, maar let op, hierin zit het verschil:

Het perfecte systeem is niet samen te stellen voor 400,- euro.

Maar er is voor 400,- euro wel een prima systeem samen te stellen, met de beste onderdelen die beschikbaar zijn binnen dat budget!!!

Dus stel a.u.b. samen de perfect pc rond 400 euro ik ben er niet uit he :(
Dank je

Doen wat Raoul90 zojuist en ik gisteren adviseerde: 12 flappies van 50 hebben of nog beter, sparen tot 14 flappies van 50 en je bent uit de sores om je in alle bochten te wringen voor een leuk systeem. Komt nog bij dat Raoul90 1 giga intern over het hoofd ziet, maar goed, da's hem niet aan te rekenen na 4 pagina's met postings waarvan de helft (bij wijze van spreken) off topic is...... ;) :D

[edit] wat mrmusic zojuist schreef is uiteraard óók een optie, misschien wel de beste als je niet verder wil (kan) gaan dan 4 tot 4,5 honderd euro [end edit]

De wellicht béste oplossing? - - - - - > > > > wacht 6 maanden met de aanschaf en je koopt misschien dan al voor 400 tot 450 al dat moois waar nu nog 600 tot 700 voor neergelegd moet worden. ;) :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is het beste wat ik er van kan maken voor € 400

Is wel zonder OS, toetsenbord, scherm, boxjes, maar voor zover ik dit uit kon maken uit het topic is dit ook niet nodig. Ook zit er 1 DVD brander in. Weet niet of je er 2 nodig bent?

Zie net dat het moederbord maar geheugen tot 667Mhz aankan. Dus lijkt me slimmer om dan deze te nemen:
Kingston KVR667D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2 - € 36,02

Heb je nog zo'n 15 euro over, wat je eventueel kunt besteden aan een andere kast.

Bijlagen

• config.JPG
    config.JPG
    61,5 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Dit is het beste wat ik er van kan maken voor € 400

Is wel zonder OS, toetsenbord, scherm, boxjes, maar voor zover ik dit uit kon maken uit het topic is dit ook niet nodig. Ook zit er 1 DVD brander in. Weet niet of je er 2 nodig bent?

Zie net dat het moederbord maar geheugen tot 667Mhz aankan. Dus lijkt me slimmer om dan deze te nemen:
Kingston KVR667D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2 - € 36,02

Heb je nog zo'n 15 euro over, wat je eventueel kunt besteden aan een andere kast.

De zie ik wel zitten ja Zou een 7900 gt ofzo ook kunne et hoeft nu niet meer een x10 want 7900 is beter dan 8600 +- de zelfde prijs ..?
ma die MSi kaart presteerd die beter dan een 7900 of 8600?? dank je:)

E4500 Goe om te overclocke?? welke prestaties?

maak a.u.b. zo'n prentjes config.JPG (61,5 KB, 3x gelezen)
zo weet ik zeker dat het allemaal op azerty is en de naam is dan ook heel duidelijk waar voor ik moet zoeken

Dit pc Gaat World of warcraf tperfect kunnen runne dat weet ik zo al dus tot nu toe Perfect..

EDIT: IK wil de pc graag nu al(vakantie)..de makkelijk vervangbare onderdelen harde schijf enz mogen slechter zijn maar E4500 is perfect voor me zo ver ik weet..Kingston KVR667D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2 die zou ik ook nemen de video kaart enz moet ik nog beslissen..

Laatst bewerkt:
OS staat voor Operating System en dus inderdaad voor besturingssysteem.

Verder ziet dat er goed uit! Weet niet of de E4500 goed over te clocken is, maar op Azerty staan goede ervaringen met de E4300. Deze hebben ze zonder problemen van 1,8 Ghz naar 2,8 Ghz geclockt. Deze is alleen wel 10 euro duurder.

Verder zou ik het 667Mhz geheugen nenem. Dit moederbord ondersteunt maar tot 667Mhz dus heb je er niets aan om 800Mhz geheugen te nemen, omdat deze dan toch automatisch op 667Mhz gaat draaien.

8600 GT lijkt me toch de beste keuze, die je dus ook gekozen hebt.

Ik zou 667Mhz geheugen nemen en evt de E4300, maar verder ziet het er goed uit :thumb:

Nou ja perfect.. maar voor dat bedrag heb je dan wel een mooie pc ja!

Ik zou alleen voor dit geheugen kiezen. Heb je 2 bankjes die je dan in dual channel kan draaien. Is iets sneller :D

Nou ja perfect.. maar voor dat bedrag heb je dan wel een mooie pc ja!

Ik zou alleen voor dit geheugen kiezen. Heb je 2 bankjes die je dan in dual channel kan draaien. Is iets sneller :D

Oki..maar http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=13608 staat bij
''levertijd ONBEKEND'' wat betekend dat? dat ze niet weten wanneer het aan komt??:confused: ofwat??
en nog een vraag over azerty.nl ik woon in belgie en ze zeggen dat het binne 3 dagen sturen in binneland(holland) dus wanneer in belgie zo'n week ofzo?
En hoe sturen ze het op? allemaal apart nee toch ? want ze moeten het tog in elkaar steken ..? :confused::o:(

En er staat bij dat de Boxed koeler niet echt goede overclock mogelijk heden bied ... Dus..Een beter koeler kopen?http://www.azerty.nl/producten/product_detail/81/34806/tr2-r1-ultra-silence.html ofzo?

Laatst bewerkt:
Dat onbekend betekent denk ik inderdaad dat ze niet weten wanneer hij aan komt :confused:

Als je gaat bestellen kan je kiezen of je het in losse onderdelen of al in elkaar opgestuurd wilt hebben. Hoe dat met België gaat weet ik niet.. dan zul je even moeten bellen naar Azerty.

Als je wilt overclocken is het idd slim om een andere koeler erbij te nemen. Welke jij hebt uitgezocht gaat alleen niet passen. Deze is niet geschikt voor een 775 socket. Dan zul je er dus één moeten zoeken die wel op het 775 socket past.

Bv deze: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=4566&GROEP_ID=81&TAB=specificaties

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus ik moet nu nog niets betalen pas na dat ik mijnpc heb ikelkaar gestoken krijgeen factuur mee dat ik moet overschrijven?

En hoe Laat ik het in elkaar gestoken worden? moet ikhetergen aakruisen ofzo?:(:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan