Php password script werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Controleer even of je sowieso wel mailtjes kunt sturen:
PHP:
<?php
if(isset($_POST['submit']))
  if(mail("jouw_mail@adres.nl", "Test bericht", "Als dit bericht aankomt werkt het.")) {
    echo "Mail succesvol verstuurd.";
  } else {
    echo "Er is een probleem opgetreden bij het versturen.";
  }
} else {
?>
<html>
<head>
 <title>Mail</title>
</head>
<body>
<form method="post">
 <input type="submit" name="submit" value="Verstuur" />
</form>
</body>
</html>
<? } ?>

Controleer even of je sowieso wel mailtjes kunt sturen:
PHP:
<?php
  if(mail("jouw_mail@adres.nl", "Test bericht", "Als dit bericht aankomt werkt het.")) {
  } else {
  }
} else {
?>
<html>
<head>
 <title>Mail</title>
</head>
<body>
<form method="post">
</form>
</body>
</html>
<? } ?>

bedankt hiervoor ik zelf heb geen verstand van zaken met php maar me vriend wel dus hij gaat het even proberen je hoord dadelijk het resultaat :thumb:

hallo het is hem niet gelukt ik weet ook niet waarom het zolang duurde sorry hiervoor voor de laate reactie maar zou jij me dan kunnen helpen mischien heb jij meer verstand van php

Je hebt jouw_mail@adres.nl wel gewijzigd in je eigen e-mail?

Jup
PHP:
Daar moet je dus wel even je eigen e-mailadres van maken :)

Jup
PHP:
Daar moet je dus wel even je eigen e-mailadres van maken :)

ik heb het veranderd maar waar moet ik die code bij zetten in het script??

Laatst bewerkt:
Het is carfield_kat toch en niet garfield_kat he?

In principe is er voor mij niet zoveel te wijzigen. Alleen het eerste gedeelte hoefde ik alleen jouw e-mailadres even in te vullen.
PHP:
<?php 
  if(mail("carfield_kat77@hotmail.com", "Test bericht", "Als dit bericht aankomt werkt het.")) { 
  } else { 
  } 
} else { 
?> 
<html> 
<head> 
<title>Mail</title> 
</head>
<body> 
<form method="post"> 
</form> 
</body> 
</html> 
<? } ?>

In principe is er voor mij niet zoveel te wijzigen. Alleen het eerste gedeelte hoefde ik alleen jouw e-mailadres even in te vullen.
PHP:
<?php 
  } 
} else { 
?> 
<html> 
<head> 
<title>Mail</title> 
</head>
<body> 
<form method="post"> 
</form> 
</body> 
</html> 
<? } ?>
[/QUOTE]

jeetje word tijd dat ik zelf maar eens php ga leren xD maar ik bedoel waar moet deze code in die code wat ik gaf maar moet ik die plaatsen want aleen deze is niet goed dan staat er aleen verstuur

Laatst bewerkt:
Dit moet je in een nieuwe bestand plakken en dan opslaan. Vervolgens uploaden en aanroepen.

Je klikt dan op de "Verstuur" knop dan moet er een mailtje worden verstuurd naar het adres welke na mail( komt. Als er een melding komt dat het mailtje is verstuurd dan ligt het niet aan PHP maar in je serverconfiguratie.

Dit moet je in een nieuwe bestand plakken en dan opslaan. Vervolgens uploaden en aanroepen.

Je klikt dan op de "Verstuur" knop dan moet er een mailtje worden verstuurd naar het adres welke na mail( komt. Als er een melding komt dat het mailtje is verstuurd dan ligt het niet aan PHP maar in je serverconfiguratie.

ik klik op verstuur en er komt niks te staan ofzo maar ik krijg ook geen mail binnen.

Maar ik heb het geupload de mappen van alle acounts dus hij zou het moeten doen want de link ernaar staat ook in de code

Je zult sowieso een melding moeten krijgen.

Als de functie mail() wordt uitgevoerd dan krijg je de melding "Verstuurd", lukt die functie niet dan krijg je een foutmelding.

Je zult sowieso een melding moeten krijgen.

Als de functie mail() wordt uitgevoerd dan krijg je de melding "Verstuurd", lukt die functie niet dan krijg je een foutmelding.

nou ik krijg helemaal niks hoor ik klik gewoon op verstuur en er gebeurd niks

Ik zal als ik thuis ben het bestand zelf even uploaden en kijken wat het bij mij doet.

Mocht het bij mij werken dan zal ik het even uploaden dan kun je zelf het verschil zien.

oh nu wel ik klik op verstuur en dan kom ik op een lege pagina terecht xD

:o Er mist een accolade bj het eerste IF-statement...

PHP:
<?php 
if(isset($_POST['submit'])) {
  if(mail("carfield_kat77@hotmail.com", "Test bericht", "Als dit bericht aankomt werkt het.")) {
  } else { 
  } 
} else { 
?> 
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /> 
<title>Mail</title> 
</head> 
<body> 
<form method="post"> 
</form> 
</body> 
</html> 
<? } ?>
Probeer die eens.

er staat er is een probleem opgetreden bij het versturen

Laatst bewerkt:
Dan is de kans groot dat je host de mail-instellingen niet juist heeft ingesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan