dvd leeg na branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hovanruth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
ik heb sinds een week of 2 r een probleem met mijn dvd-brander
(optiarc dvd rw ad-5170) als ik een dvd heb gebrand geeft het desbetreffende progamma aan dat de dvd gewoon met succes voltooid is maar als ik hem weer terug erin doe, geeft hij aan dat de dvd leeg is. ik heb het met verschillende progamma's geprobeerd.
kan het zijn dat de brander kapot is? ( heb deze pc pas 5 maanden) of is het een softwarefout? ps. cd's branden gaat wel gewoon...

weet je zeker dat je de dvd brander hebt geselecteert en niet een image recorder waardoor dat wat u wilt branden op u harde schijf word gebrand?!

weet je zeker dat je de dvd brander hebt geselecteert en niet een image recorder waardoor dat wat u wilt branden op u harde schijf word gebrand?!
ja dat weet ik wel zeker. mijn dvd-brander staat onder D:\ en mijn virtuele drive is I:\ de brander brandt ook wel gewoon, tenminste dat geluid maakt ie wel gewoon ik heb het geprobeerd met nero, clone dvd en DVDFab Platinum

Het zal wel niet, maar het is toch niet zo dat je met deze - brander een + dvd probeerd te branden?
Heeft hij het eerder wel gedaan met dvd's ?
Anders mischien eens de speler verwijderen bij hradware en opnieuw installeren.

Het zal wel niet, maar het is toch niet zo dat je met deze - brander een + dvd probeerd te branden?
Heeft hij het eerder wel gedaan met dvd's ?
Anders mischien eens de speler verwijderen bij hradware en opnieuw installeren.

Nou, het is wel een +/- brander, tenminste dat staat op de buitenkant van de dvd drive.
en ik heb er nog nooit problemen mee gehad heb er wel een paar honderd dvd's mee gebrand. maar ik zal eerst ff proberen de software te verwijderen en opnieuw te installeren, kijken of dat iets veranderd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan