figuur achter tekst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hstijnen

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Hoi,

Ik heb een figuur, ter grootte van de hele pagina, achter de tekst. De tekst is dus zichtbaar. ook bij printen.

Nu heb ik een ander document en ik copy/paste de figuur daarin. op het scherm gaat alles goed. Maar als ik print, dan is opeens de tekst weg, ofwel de figuur staat vóór de tekst. In de figuureigenschappen is echter niks te zien, zodat ik er niks aan kan doen.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

bvd
Henk

Je kan het plaatje ook toevoegen als achtergrond in het Word document. Dan staat de afbeelding zeker achter de tekst. Het is een beetje afhankelijk van welke Word versie je hebt, hoe je dat moet doen. In 2003 geloof ik bij Pagina instellingen.

En je kunt dus niet bij de werkbalk van de afbeelding, waar de optie Tekstterugloop staat?

ik werk in Word 2000. Volgens de Help is figuur op achtergrond alleen voor Weblayout.

In 'Figuur opmaken' , tab Indeling, staat gewoon 'achter tekst' aan.

ik werk in Word 2000. Volgens de Help is figuur op achtergrond alleen voor Weblayout.

In 'Figuur opmaken' , tab Indeling, staat gewoon 'achter tekst' aan.

Mmmm.. als de Help dat zegt zal het ook wel zo zijn (Microsoft weet het het beste, met 2000 ben ik niet goed bekend).

Misschien lukt het door de afbeelding helemaal opnieuw in te voegen in het nieuwe document (dus niet copy > pasten).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan