• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Button in diverse werkbladen

• Onderwerp starter Onderwerp starter AatB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AatB

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Best Forum,

als ik dezelfde knop in verschillende werkbladen wil gebruiken, moet ik deze dan per werkblad aanmaken, of kan dat ook slimmer....

mvg,

Aat

Best Forum,

als ik dezelfde knop in verschillende werkbladen wil gebruiken, moet ik deze dan per werkblad aanmaken, of kan dat ook slimmer....

mvg,

Aat
Hallo Aat,

Je kunt ze gewoon kopieeren en plakken in de andere bladen.

Gr Joop

Maar de code wordt dan niet meegenomen...

Aat

Neen, die moet je mee kopiëren.

Al is het wel gunstig een "algemene code" in een macro te schrijven en de knoppen van op de bladen die code te laten uitvoeren, evt. met parameters.

Hallo Aat,

Kopieer de knop op Blad4 en plak hem in Blad5, maak je een nieuw Blad dan kun je ook het Blad waar de knop op staat kopieeren en plakken in het nieuwe blad de knop en code gaan dan mee.

Gr Joop

Bijlagen

Hallo Aat,

Kopieer de knop op Blad4 en plak hem in Blad5, maak je een nieuw Blad dan kun je ook het Blad waar de knop op staat kopieeren en plakken in het nieuwe blad de knop en code gaan dan mee.

Gr Joop

OK, ik had een knop anders gemaakt. Met werkset bestuurselementen omdat ik een toggle knop nodig had....

Bedankt in ieder geval....

Aat

Met werkset bestuurselementen omdat ik een toggle knop nodig had...

Het principe is hetzelfde. Mocht er iets niet lukken, vraag gerust weer.

Anders zet je de vraag maar op opgelost aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan