Hallo,
Ik wil mijn pc upgraden, of beter gezegd bijna alles vernieuwen.
Niet heel lang geleden heb ik nog een niewe videokaart en voeding aangeshaft en die wil ik graag behouden. Mijn pc moet goed presteren voor games, of beter gezegd; voor WoW. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen, het gaat met name om comfortabele prestaties (in fps) die ik verlang wanneer er veel andere spelers (25 of meer) op mijn scherm aanwezig zijn terwijl de spelers op de omgeving en de omgeving op de spelers inwerkt.
Huidige Hardware:
Videokaart: Nvidia GeForce 7300 GT - AGP 8X - 256MB DDR2
Voeding: 370 Watt Trust, PSU Low Noise PW-5150
Behuizing: Is even minder belangrijk, heb ik nog m'n twijfels over.
Overige: (uitstekende monitor, dvd speler, dvd brander, floppy drive, geluidsmedia, toestenbord, muis etc.)
Wai ik zoiezo wil aanschaffen:
- Processor (+ koeling)
- Moederbord
- Geheugen Modules
- Nieuw besturingssysteem (Vista of XP)
Budget: 500-700 euro
Is het beter om te een compleet systeem aan te schaffen? Of zonde van de videokaart en is upgraden misschien beter? Advies of hulp in de goede richting stel ik erg op prijs.
Mij voorbaat dank,
Jaap
Ik wil mijn pc upgraden, of beter gezegd bijna alles vernieuwen.
Niet heel lang geleden heb ik nog een niewe videokaart en voeding aangeshaft en die wil ik graag behouden. Mijn pc moet goed presteren voor games, of beter gezegd; voor WoW. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen, het gaat met name om comfortabele prestaties (in fps) die ik verlang wanneer er veel andere spelers (25 of meer) op mijn scherm aanwezig zijn terwijl de spelers op de omgeving en de omgeving op de spelers inwerkt.
Huidige Hardware:
Videokaart: Nvidia GeForce 7300 GT - AGP 8X - 256MB DDR2
Voeding: 370 Watt Trust, PSU Low Noise PW-5150
Behuizing: Is even minder belangrijk, heb ik nog m'n twijfels over.
Overige: (uitstekende monitor, dvd speler, dvd brander, floppy drive, geluidsmedia, toestenbord, muis etc.)
Wai ik zoiezo wil aanschaffen:
- Processor (+ koeling)
- Moederbord
- Geheugen Modules
- Nieuw besturingssysteem (Vista of XP)
Budget: 500-700 euro
Is het beter om te een compleet systeem aan te schaffen? Of zonde van de videokaart en is upgraden misschien beter? Advies of hulp in de goede richting stel ik erg op prijs.
Mij voorbaat dank,
Jaap