Profiel verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nafelo

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Helaba,

Heb mijn laptop (acer aspire 9500) 2 uren in standby laten staan. Bij het terug opstarten geeft hij aan dat hij mijn gebruikersnaam niet meer herkend.

Nochthans staat er nog steeds mij gebruikersnaam om aan te melden (ben enige gebruiker).

Bij het opstarten krijg ik enkel een blauw bureaublad met nog slechts een fractie van mijn snelkoppelingen.

Alhoewel ik geen enkel bestand meer kan terug vinden geeft de schijf aan dat er nog wel degelijk +/- 75 gigabyte van de 100 in gebruik zijn.

Geen enkele mogelijke zoekopdracht geeft nog resultaat.

Ook na een volledige recovery naar een externe harde schijf is niets terug te vinden.

Ik gebruik windows xp, avg virusscanner en spybot en search.

Wat is er gebeurd? Kan ik mijn bestanden nog recuperen?

Heb net een externe schijf gekocht bedoeld voor back-ups.

Grtz, Nafelo

Kun je onder het administrator account inloggen? Eventueel in veilige modus?
Dus echt als gebruikersnaam "administrator" en bijhorend password?
En dan kijken of je account nog in orde is, of herstellen.
Ook kijken waar je documenten zijn in de map van C:\Documents and settings\gebruikersnaam

Kun je onder het administrator account inloggen? Eventueel in veilige modus?
Dus echt als gebruikersnaam "administrator" en bijhorend password?
En dan kijken of je account nog in orde is, of herstellen.
Ook kijken waar je documenten zijn in de map van C:\Documents and settings\gebruikersnaam

Heb ik gedaan maar gaf niets, ondertussen een 4-tal verschillende "data back" programma's hun werk laten doen en alles terug gevonden. Omdat bij opstart van laptop ft echter een berichtje "gebruikersnaam of wachtwoord onjuist" blijft staan, terwijl ik zonder verdere problemen kan werken, durf ik de bestanden niet terug op de harde schijf van de laptop te plaatsen.
Bij een AVG-scan bleek er een trojaans paard de laptop overgenomen te hebben, heb dit verwijderd maar mededling bljjft.
Heb dan geprobeerd om de recovery cd's van acer alles opnieuw te laten installeren maar ook dat lukt niet owv het feit dat ik in het boot menu de cd/dvd speler kan selecteren, ook niet na 3 maal de technische ondersteuning van Acer gebeld te hebben.

Nafelo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan