sof 2 loopt brak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo,
wanneer ik sof2 dubble helix TEST wil spelen ga ik het spel in, ik klik een server aan en ik ga erin. als ik speel dan schokt de muis. het spel schiet automatisch terwijl ik niet eens klik en het loopt gewoon echt brak. valt niet mee te spelen....

specificaties pc

intel quad-core q6600
8800gt in sli
2gb 1066mhz geheugen
asus p5n32-E SLI
500gb samsung hdd.

dus aan de specificaties kan het niet liggen.

ik draai windows xp pro en ik heb de drivers van de videokaart die op de meegeleverde cd staan. deze pc heb ik trouwens ook nog maar een halve maand.

greetz

Tsja, dat is ook niet zo'n beste pc om games mee te spelen

Tsja, dat is ook niet zo'n beste pc om games mee te spelen

geen beste pc om games mee te spelen??

tis een pc van meer dan 1400 euro hoowr:confused:

en waarom zou battlefield2 alles op high super lopen en sof2 wat al zo oud is niet:S

greetz

Grapje, sorry:p

haha ik dacht al:P

maar zou het er niet aan kunnen liggen dat het spel niet goed loopt door de quad-core?
want ik heb een keer gehoord dat je dan zegmaar voor het spel 3 van de 4 core's uit zet zodat het spel op 1 core loopt. maar nu start ik sof op, daarna ga ik met alt-tab uit het spel en dan kies ik taakbeheer-processen-sof2test-affiniteit instellen en dan zet ik core 1-3-4 uit zodat hij alleen op core2 loopt maar dit helpt ook niet. je zou dan ook het spel opnieuw moeten opstarten maar wanneer ik dat doe staan alle 4 de cores weer aan voor sof2:S

greetz

Niet alle games werken nog met quad-core. Dat wordt soms nog niet ondersteund omdat het best nieuw is(vertelde een vriend van me:p)

Niet alle games werken nog met quad-core. Dat wordt soms nog niet ondersteund omdat het best nieuw is(vertelde een vriend van me:p)

ja ik weet dat nog lang niet alle spellen het ondersteunt. maar als hij het ja niet ondersteunt gebruikt hij toch gewoon 1 core?? en 1 core draait op 2.4ghz dus is snel zat voor soldier of fortune 2.

greetz

wel raar probleem:confused:

hey, ja klopt.

me broer heeft een amd athlon 2800+, 1 gb ddr geheugen, ati x1650pro en het loopt helemaal super. dus dan moet het bij mij al helemaal goed lopen maar ik snap er gewoon niks van dat hij zo beroerd loopt?

iemand nog een idee hoe ik dit oplos??, als ik tijdens het spelen 3 van de 4 cores uitzet voor het spel heeft dit geen nut. wanneer ik dan het spel weer opnieuw opstart staan ze ook alle 4 weer aan:s

greetz

wel raar probleem:confused:

probleem is opgelost:)
het bleek dat mijn draadloze muis (logitech mx1000) niet goed werkt met sof. hij haperd en hij schiet raar. nu ik een goedekope trust muis met draadje eraan doe loopt het spel goed:)

nu ff kijken of de logitech muis echt stuk is of dat hij word gestoord of wat dan ook,,,

topic mag dicht...

greetz

Dat krijgt vast nog een staartje:D:D:D

hey,
nej sof loopt helemaal goed nu:)
komt waarschijnlijk omdat mijn toetsenbord ook draadloos is en de 2 signalen door elkaar gaan dus word ook hoog tijd om maar is een Game toetsenbord aan te schaffen...

greetz

22 euro valt best mee:p Het zijn laptop toesten dus dat is wel relaxt

22 euro valt best mee:p Het zijn laptop toesten dus dat is wel relaxt

ja dat is wel fijn. weet jij een site waar ze die ook verkopen, en snel kunnen leveren?? want op azerty duurt het meer dan 14 dagen:s.

ook wil ik nog een neonstaaf (blauw) en een GOEDKOPE fan controller zodat ik mijn 3 fans in mij antec ninehundred iets zachter kan zetten.

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan