Laptop heeft zwart beeld bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc euler

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
als ik mijn laptop opstart begint het goed ik hoor de harddisk maar ik heb zwart beeld ik denk dat ie opstart maarja ik kan niks zien

wat is daar aan te doen heeft iemand een tip??

alvast bedankt

Sluit eens een externe monitor aan en kijk eens of je dan beeld hebt

Sluit eens een externe monitor aan en kijk eens of je dan beeld hebt

ja dat kan als nog maar misschien is het zo op te lossen heeft iemand dit ook meegemaakt is voor mij een stuk makkelijker

maar is een optie hoor

Topictitel aangepast.
laptop zegt niets over je probleem/vraagstelling.

ja dat kan als nog maar misschien is het zo op te lossen heeft iemand dit ook meegemaakt is voor mij een stuk makkelijker

maar is een optie hoor

kan je wel uitsluiten dat je videokaart juist werkt.
Ik heb vandaag een nieuw moederbord mogen ontvangen in mijn laptop ( XPS M1330 ) ook doordat soms ik alleen een zwart beeld kreeg ( zelf geen bios boot scherm ) , meestal 2e poging wel goed maar niet goed genoeg voor een nieuwe laptop

kan je wel uitsluiten dat je videokaart juist werkt.
Ik heb vandaag een nieuw moederbord mogen ontvangen in mijn laptop ( XPS M1330 ) ook doordat soms ik alleen een zwart beeld kreeg ( zelf geen bios boot scherm ) , meestal 2e poging wel goed maar niet goed genoeg voor een nieuwe laptop

weet ik nog niet ik ga eerst maar eens een externe monitor aansluiten

jullie horen van me

alvast bedankt voor het meedenken

Heb je niet per ongeluk de Fn en een functietoets ingedrukt.
De functietoets om te switchen tussen beeldscherm en videouitgang, zodat hij nu op videouitgang staat !!
Welke functietoest is bij elke laptop anders, kijk even naar de blauwe tekentjes bij de F toetsen of misschien staat dit in de manual die bij de laptop hoort.

Hallo

Misschien DE tip " merk/typenr /ouderdom " alsnog ook eens vermelden ...????

Volgens mij : "als ik mijn laptop opstart.... etc... " = wel echt bitter weinig info ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan