Driver Vista Hp scanjet 4470C

Status
Niet open voor verdere reacties.

calimero32

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
hoi ,

Ik ben al een paar dagen op zoek naar die driver en twijfel of er wel ééntje bestaat.

Koop ik een nieuwe HP computer en zouden ze je nog eens verplichten een nieuwe HP scanner te kopen, dit lijkt me wel helemaal te gek.

zijn er al mensen die de scanner terug hebben kunnen doen werken onder vista, want zelfs de software afgooien, usb uitpluggen en terug installeren werkt bij mij niet.

Ik heb ook die link van patrickt geprobeerd op sharebigfile maar die werkt niet meer.

kan iemand mij helpen

Werk al langer met een all-in one van HP onder vista.

Geen enkel probleem. Op de HP site staan alle drivers, danwel de software hiervoor. Het is een kwestie van eventjes zoeken.

Werk al langer met een all-in one van HP onder vista.

Geen enkel probleem. Op de HP site staan alle drivers, danwel de software hiervoor. Het is een kwestie van eventjes zoeken.

Deze is geen all in one en er staan al zeker geen drivers op de site van hp daar raden ze aan een nieuwe scanner te kopen de smeerlappen :evil:
We are sorry to inform you that there will be no Windows Vista support available for your HP product. Therefore your product will not work with Windows Vista.
If you are using the Windows Vista operating system on your computer, please consider upgrading to a newer HP product that is supported on Windows Vista. HP has numerous products on the market that support Windows Vista.

Laatst bewerkt:
Deze is geen all in one en er staan al zeker geen drivers op de site van hp daar raden ze aan een nieuwe scanner te kopen de smeerlappen :evil:

Nou je bent niet de enige hoor..
Ik heb hier een HP Scanjet 2100c
volgens HP kan deze scanner niet werken onder Windows Vista.
Hier was ook de oplossing: "Koop maar een nieuwe".

Ik ben maar weer terug gegaan naar Windows XP.

De driver van XP gebruiken in Vista. Deze onder Compatibiliteits modus "Windows XP SP2" laten installeren, lost vaak het probleem op.

Dus de gemodificeerde driver van de scanjet 4470c zou ook onder vista moeten werken voor de Scanjet 2100c ?
Waarop baseer je deze conclusie?
Ik reageer op de vraag van topicstarter die vraagt naar een werkende driver voor z'n 4470C. Mijn antwoord heeft dus geen betrekking op jouw vraag over een geheel ander apparaat. Het is overigens niet zo netjes om zomaar in te breken in andermans topic.

In jouw geval zou ik het advies van Crash eens proberen. :)

Waarop baseer je deze conclusie?
Ik reageer op de vraag van topicstarter die vraagt naar een werkende driver voor z'n 4470C. Mijn antwoord heeft dus geen betrekking op jouw vraag over een geheel ander apparaat. Het is overigens niet zo netjes om zomaar in te breken in andermans topic.

In jouw geval zou ik het advies van Crash eens proberen. :)

Omdat toen ik reageerde de vraag, de vraag van Crash er bij mij nog niet tussen stond!!!

Dus er is van in breken op andermans topic geen spraken, maar simpelweg een misverstand!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan