Driver aanzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jayand

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Beste,

WIj hebben een Acer Aspire 5043WLMi met een Atheros AR5005G driver.

Wij hebben windows XP er nieuw opgezet, sindsdien kunnen wij geen draadloos verbinding maken. De driver is goed geïnstalleerd! Er staat onderin een icoontje met draadloos verbinding een rode kruis doorheen en dan herstel ik het maar het werkt niet

Mijn vraag is hoe zet ik deze driver aan? Voorop de de toetsenbord is wel een drukknop voor de wireless lan maar heb het idee dat deze niet werkt!

Wie kan mij verder helpen?

Mijn dank ik groot!

Welkom bij de Helpmij!

Wat "zegt" apparaatbeheer van de laptop over de status het apparaat / alle apparaten?

Ik beoogde 2 dingen met mijn vraag:
1. weten wat de status van de Windowsinstallatie is v.w.b. de hardware en
2. voor mijzelf een inschatting verkrijgen omtrent jouw computerkennis, teneide jou beter te kunnen adviseren door geen termen te gebruiken die je mogelijk niet kent.

Waar je dat vindt?

In Configuratiescherm, Printers en andere hardware, systeem, hardware, apparaatbeheer.

Als je daar bent / dat scherm ziet, vertel hier dan eens wat je ziet:
- uitroeptekens (geel) ?
- cirkels met rode kruizen erin?

of geen van beide?

Ik beoogde 2 dingen met mijn vraag:
1. weten wat de status van de Windowsinstallatie is v.w.b. de hardware en
2. voor mijzelf een inschatting verkrijgen omtrent jouw computerkennis, teneide jou beter te kunnen adviseren door geen termen te gebruiken die je mogelijk niet kent.

Waar je dat vindt?

In Configuratiescherm, Printers en andere hardware, systeem, hardware, apparaatbeheer.

Als je daar bent / dat scherm ziet, vertel hier dan eens wat je ziet:
- uitroeptekens (geel) ?
- cirkels met rode kruizen erin?

of geen van beide?

Beste Pasja,

Er staat een vraagteken met een uitroepteken (geel) en dit geeft hij aan Modem Device on Hogh Definition Audio Bus!

Laatst bewerkt:
Da's tegelijk goed- en slechts nieuws. Het betekent dat de hardware 100% oké is en dat je daar dus de fout niet hoeft te zoeken. Het betekent ook dat de drivers van alle hardware correct zijn geïnstalleerd.

Het slechte nieuws is dat je probleem dus nog steeds niet zichtbaar is............

Ik vermoed dat je probleem gelegen is in het feit dat je mogelijk de software van je internetprovider moet installeren om een account aan te maken / installeren, of heb je de CD van je internetprovider al in de machine gehad?

Da's tegelijk goed- en slechts nieuws. Het betekent dat de hardware 100% oké is en dat je daar dus de fout niet hoeft te zoeken. Het betekent ook dat de drivers van alle hardware correct zijn geïnstalleerd.

Het slechte nieuws is dat je probleem dus nog steeds niet zichtbaar is............

Ik vermoed dat je probleem gelegen is in het feit dat je mogelijk de software van je internetprovider moet installeren om een account aan te maken / installeren, of heb je de CD van je internetprovider al in de machine gehad?

Best Pasja,

Mijn laptop gebruik ik alleen voor nood en dat mijn kids daarop spelletjes kunnen spelen! Mijn vraag is wrm zou ik een account aan moeten maken?

Ik wil gewoon de driver van de wireless lan aan kunnen zetten!

Nee oké, snap ik. Maar je zal toch een internetprovider moeten hebben voordat je het web op kan?
....... en die internetprovider heeft toch software meegeleverd óm het internet op te kunnen?

Nee oké, snap ik. Maar je zal toch een internetprovider moeten hebben voordat je het web op kan?
....... en die internetprovider heeft toch software meegeleverd óm het internet op te kunnen?

Pasja,

Momenteel maak ik gebruik van een kabel vanuit een router naar mijn laptop. Mijn vaste hoofdcomputer die heeft dag en nacht internet!

Volgens jou moet ik de software van @home installeren op de laptop en dan zal hij volgens jou de Atheros AR5005G driver aanzetten?

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan