zo vaak een foutmedling

Status
Niet open voor verdere reacties.

william53

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
**Mijn explorer 7(kennelijk) of windows home xp zelf ?? vindt zo vaak een fout ; er komt zovaak een venster dat er een foutrapport naar windows wordt verzonden.Ook veel over script op pagina ???? Heb weliswaar Office 2003....Iets Java......?????

Hoe komt dit **eerste of is er iets niet goed in mijn " settings ?

Ik heb allelrlei controles lopen.TuneUp 2007 ,Galary Utilities,w.o.schoonhouden register etc.,is er iets kennelijk iets niet goed.Ik ben een redelijke gebruiker,maar nu....???

Kijk regelmatig innmijn settings,apparatenbeheer,antivirus loopt in een schema mee;allerlei beveiligingen.Ik weet niet waar het aan ligt.Laatst recovery gedaan...en weer heb ik het zo gauw weer....
GROETJES william

Laatst bewerkt:
**Mijn explorer 7(kennelijk) of windows home xp zelf ?? vindt zo vaak een fout ; er komt zovaak een venster dat er een foutrapport naar windows wordt verzonden.Ook veel over script op pagina ???? Heb weliswaar Office 2003....Iets Java......?????

Hoe komt dit **eerste of is er iets niet goed in mijn " settings ?

Ik heb allelrlei controles lopen.TuneUp 2007 ,Galary Utilities,w.o.schoonhouden register etc.,is er iets kennelijk iets niet goed.Ik ben een redelijke gebruiker,maar nu....???

Kijk regelmatig innmijn settings,apparatenbeheer,antivirus loopt in een schema mee;allerlei beveiligingen.Ik weet niet waar het aan ligt.Laatst recovery gedaan...en weer heb ik het zo gauw weer....
GROETJES william
mss best zeggen welke foutmelding, een screenshotje mss??

je bedoelt dat ik via de mail even de foutmelding van het scherm de officiele stuur.

waar staat de afkorting "mss" voor ??

william

alvast bedankt voor je reactie.misschien kom ik er verder mee.:cool:

je bedoelt dat ik via de mail even de foutmelding van het scherm de officiele stuur.

waar staat de afkorting "mss" voor ??

william

alvast bedankt voor je reactie.misschien kom ik er verder mee.:cool:

even laten zien welke foutmelding(en) je steeds krijgt, want zonder dat te weten kan niemand de foutmelding(en) oplossen.
mss=misschien (sry (sorry), ik gebruik unif (universiteit) taal, veel afkortingen dus)

Je kunt ook in de internet opties bij geavanceerd aangeven dat de script fout opsporring in de internet explorer uit mag.

Je gaat naar extra, internetopties, tabblad geavanceerd en scrolt naar bene, daar zie je staan, foutopsporing in scripts uitschakelen (internet explorer) het vinkje mag hier weg. Het kan geen kwaad voor het systeem, het enige wat wijzigt is dat er geen meldingen meer op je scherm komen.

grtjs jjw

zodra ik er een krijg,maar moet even dan wel mogelijkheid hebben screenshot te maken.
programmaatje voor natuurlijk oh wacht even prt sc id is dan een combi alt nodig ik bedoel in comp.met een f-toets .weet niet welek.kreeg er vaqnochtend weer bij elk programma
wat ik zoal open en dan dat rapport weer verzenden.whatever ze daar bij windows in de ontwikkeling mee doen.maar ja ik zit ermee.

ik noem je maar even spongejob......:shocked:

zodra ik er een krijg,maar moet even dan wel mogelijkheid hebben screenshot te maken.
programmaatje voor natuurlijk oh wacht even prt sc id is dan een combi alt nodig ik bedoel in comp.met een f-toets .weet niet welke.kreeg er vanochtend weer bij elk programma
wat ik zoal open en dan dat rapport weer verzenden.whatever ze daar bij windows in de ontwikkeling mee doen.maar ja ik zit ermee.

programmaatje voor natuurlijk oh wacht even prt sc id is dan een combi alt nodig ik bedoel in comp.met een f-toets .weet niet welek.kreeg er vaqnochtend weer bij elk programma

shift+prt scr en dan naar paint (of dergelijke) gaan en ctrl+v (plakken)

printscreen werkt niet

heb nog steeds straks je hulp nodig,want moet kijken voor printscreen functie

werkt niet.Moet ik nazien.

Meldingen blijven

William

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan