Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien handig om ook de versie erbij te vermelden?
Over het algemeem geld voor zover ik weet voor alle versies dat er 2 mogelijkheden zijn:
1. Via de visuele query builder. Je kan hierbij komen via pull-down menu Report en dan naar Report expert. In de tabbladen kan je aangeven welke tabellen je mee wilt nemen en welke selecties je wilt toepassen.
2. Via SQL query. Je kan hierbij komen via pull-down menu Database en dan naar Show SQL Query.
Succes!
Heb je op dat moment dan de design modus op het scherm of de output? CR laat het niet dat je wijzigingen aanbrengt als je de output op het scherm hebt staan.Niemand?
Heb je op dat moment dan de design modus op het scherm of de output? CR laat het niet dat je wijzigingen aanbrengt als je de output op het scherm hebt staan.
Waarom wil je perse handmatig een aanpassing doen? Kan het niet via de report expert? Wat wil je precies doen en waarom?
Komt de data uit 1 tabel of meerdere tabellen? En welke datum geeft het rapport nu weer?Ik zit dan in de designmodus!
Ik ben verder nog niet echt thuis hoor in Crystal dus wat dat betreft zal het ongetwijfeld aan mij liggen.
Wat er fout gaat bijvoorbeeld:
- Ik haal dingen op, te weten datums. Vb:
Verhuur van busje:
1-4 / 4-4 H. Pieters
5-4 / 12/4 M. Groot
13/4 - 14/4 H. Koning
Dat gaat allemaal goed, maar zodra er dubbele dingen in zitten zoals dit:
1-4 / 4-4 H. Pieters
5-4 / 12/4 M. Groot
13-4 / 14-4 H. Koning
15-4 / 16-4 H Pieters
Dan gaat het mis want dan voegt hij die 2x Pieters samen wat niet moet en ook lijdt tot onvolledig info.
Dat wil ik aanpassen.
Komt de data uit 1 tabel of meerdere tabellen? En welke datum geeft het rapport nu weer?
Mogelijk ligt het probleem bij het linken van de tabellen aan elkaar. Lukt het niet dan zou je het rapport ergens op internet zetten waar ik erbij kan.Het rapport geeft nu bij datum de 1e datum maar je moet ook aantal personen opgeven, dat zijn bij deze beide gevallen 2 personen dus bij personen geeft hij dus 4 ipv 2.
De 2e boeking zie je verder nergens meer terug.
De info komt uit meerdere tabellen.
Mogelijk ligt het probleem bij het linken van de tabellen aan elkaar. Lukt het niet dan zou je het rapport ergens op internet zetten waar ik erbij kan.
Ik snap dat, maar je kan het rapport toch plaatsen en verwijzingen naar data of het bedrijf weg laten/hernoemen? Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen.Dat zal helaas niet gaan omdat ik het rapport niet in de buitenwereld mag brengen.
Ik snap dat, maar je kan het rapport toch plaatsen en verwijzingen naar data of het bedrijf weg laten/hernoemen? Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.