• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

valideren lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack009

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
hallo allemaal

ik heb een pulldown lijst gemaakt met valideren lijst, maar nu is het alleen mogelijk om iets te kiezen uit de lijst.
ik zou graag ook zelf iets anders willen invullen in die cel, het komt niet vaak voor maar ik heb af en toe een uitzondering

hoe krijg ik dat voor elkaar

bvd

jack

Bij het window van gegevensvalidatie heb je 3 tabs, Instellingen - Invoerbericht - Foutmelding.

Op de tab foutmelding kruis je het vinkje voor "Foutmelding weergeven na het invoeren van ongeldige gegevens" uit.

Bij het window van gegevensvalidatie heb je 3 tabs, Instellingen - Invoerbericht - Foutmelding.

Op de tab foutmelding kruis je het vinkje voor "Foutmelding weergeven na het invoeren van ongeldige gegevens" uit.

dart is wat ik bedoel

hartelijk dank

groet JAck009:thumb:

door in datzelfde tabblad dat ik beschreef de stijl van stoppen te veranderen in waarschuwing, maw wat in dat tabblad spelen met de mogelijkheden tot dat je de voor jou gewenste situatie hebt.

door in datzelfde tabblad dat ik beschreef de stijl van stoppen te veranderen in waarschuwing, maw wat in dat tabblad spelen met de mogelijkheden tot dat je de voor jou gewenste situatie hebt.

ok gevonden

nogmaals hartelijk dank

groet Jack009:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan