automatische muisverspringing

Status
Niet open voor verdere reacties.

FamilieVonk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
Ik werk op een nieuwe Acer Aspire 7720 met Vista-besturing.
Mijn muiscursor heeft een of andere instelling waardoor de cursor automatisch verspringt naar waar de cursor staat. Wie weet hoe deze functie uitgezet kan worden?
graag antwoord aan

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom,

Ik heb het mailadres verwijderd aangezien het op een forum gebruikelijk is daar te antwoorden en niet via e-mail

hetzelfde probleem

ik heb hetzelfde probleem en een kennis van mij ook. Is er al iemand die met een oplossing is gekomen?
Ik ben er erg benieuwd naar. het is echt irritant!

Je cursor verspringt naar waar je cursor staat? :confused:

Bedoel je soms dat hij naar je standaardknop verspringt?

startmenu - configuratiescherm - muis - tabblad " opties voor de aanwijzer " , bij Uitlijnen het vinkje weghalen. :)

Helaas is de optie 'uitlijnen' niet aanwezig. Ik heb het via configuratiescherm>muis en de logitech-software Setpoint geprobeerd, maar kom nergens deze functie tegen. :confused:

Ik hou me aanbevolen voor andere suggesties.

startmenu - configuratiescherm - muis - tabblad " opties voor de aanwijzer " , bij Uitlijnen het vinkje weghalen. :)

optie uitlijnen heb ik toch echt wel gezien. En stond al uitgevinkt. Heb het geprobeerd met zowel uit als aanvinken. maar het probleem blijft.
Bij mij heeft het overigens niet met muis te maken (heb zowel een wacom tablet als een logitech muis), maar het gaat erom dat de cursor verspringt tijdens het typen. Naar mijn idee heeft het te maken met een gevoeligheid van de touchpad OF een soort sneltoets die je tijdens het typen intoetst OF een bug in weet ik het wat van de computer zelf....
Nog andere tips zijn welkom!!!!:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan