Windows Vista Recovery Disc

Status
Niet open voor verdere reacties.

wanderer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Download losse Windows Vista Recovery Console wel legaal?

Hi all,

De Windows Vista Recovery Disc die wordt aangeboden op het internet,is dat een legale download zoals b.v. ook de rc.iso van XP,gezien het feit dat Vista SP1 nog niet voor het publiek toegankelijk is?

Greetz

Laatst bewerkt:
een recovery disk.....die moet maar net op je pc passen.

een recovery cd is voor een speciale computer gemaakt.
dus of die het op jouw computer doet moet je dan maar afwachten.

Je mist het punt vrees ik puppie,ik verwijs naar de rc.iso van XP.

Dat zijn de 6 opstartdiskettes van XP Home op een cd.

http://www.thecomputerparamedic.com/files/rc.iso

Deze iso wordt op veel fora aangeboden ter download,zo ook hier en derhalve ga ik er van uit dat deze downloads legaal zijn.

De recovery van Vista start je normaal gesproken van de Vista DVD op,maar wordt nu als losse tool aangeboden.

Voor zover ik begrepen heb,is deze tool straks met de Vista SP1 ook te maken,maar omdat die,zoals ik al vermeldde,nog niet voor het publiek toegankelijk is,vraag ik mij dus af of de onderhavige download legaal is.

Greetz

waarom praat je dan over een recovery disk die wordt aangeboden op het internet?? :o

De recovery van Vista start je normaal gesproken van de Vista DVD op,maar wordt nu als losse tool aangeboden.
Omdat de recovery console cq tool al wordt aangeboden voordat Vista SP1 uit is en de console veel meer mogelijkheden in zich heeft dan b.v. de rc.iso (de 6 opstartdiskettes).

Verder dat niet bezitters van Vista nu ook beschikking kunnen verkrijgen over de console.

Greetz

dan is er een spraak verwarring tussen ons.
ik verst onder recovery de dvd die je bij computer krijgt.....om je systeem terug te zetten naar fafriek instellingen.

Geeft niet,kan gebeuren ;) ,maar hoe denk je er nu over?

Greetz

er is op dit forum nog niet zolang geleden ook een link geplaatst waar dit opgehaald kon worden.
Die is toen verwijderd omdat het illegaal is.
Het is nog niet officeel uitgebracht dus......

topic is verwijderd......

Ok,bedankt maar ben nog niet overtuigd van de illegale aspect.

De site waar de download wordt aangeboden,lijkt mij niet de eerste de beste n.l.

Greetz

Misschien wil een mede bestuurslid even kijken? :) ;)

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan