Nvedia fx5200 of Ati 9250

Status
Niet open voor verdere reacties.

craigy

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Ik kan kiezen uit een Nvedia Fx5200 of Ati 9250 videokaart welke zou ik nemen voor spelletjes
Ik denk aan de nvidea maar ik hoor dat die serie slecht is dus daarom vraag ik het juillie ?? Welke ik moet nemen.

Alvast Bedankt:thumb:

Misschien handig als je eerst even verteld wat je van plan bent te gaan doen met de pc waar de kaart in komt.

Want je zegt spelletjes en de huidige spellen, als Crysis bijvoorbeeld, zal niet of nauwelijks draaien op de kaarten die jij noemt.

als je alleen uit die kan kiezen dan de 5200

maar verwacht geen wonderen van die kaarten om bijv wat nieuwere games te spelen

Nog 1 ding ik zie dat de nvidea kaart bij meer spelletjes wordt wordt ondersteunt

Nog 1 ding ik zie dat de nvidea kaart bij meer spelletjes wordt wordt ondersteunt

dat zou kunnen ja.maar wil niet zeggen dat dat altijd zo is

bij spec's van een game staat meestal vanaf welke kaart er ondersteuning is.

Bedankt voor snelle recatie
nou ik hb een amd atlon xp 3000+
nu een zeer slechte sis vidokaart sis741 zonder t en l dus bijna eignlijk elke videokaart ga ik op vooruit.
Nee ik wil niet de nieuwste spelletjes spelen maar wel zoiest als BFME

ik zou als ik jou was en je systeem kan het aan toch voor een wat hogere kaart gaan.

heb je en budget hiervoor?

er zijn alternatieven die beter zijn en ook niet teveel kosten
bijv ook op marktplaats

Niet echt want de videokaart kan ik ik goedkoop krijgen en trouwesn ik hb een 300watt voeding
Maar welke videokaart zat U aan te denken dan??

Niet echt want de videokaart kan ik ik goedkoop krijgen en trouwesn ik hb een 300watt voeding
Maar welke videokaart zat U aan te denken dan??

wat is goedkoop?

op marktplaats wel een 800 of 1600 atiserie te krijgen voor 30-40 euro

of een 6000 of 7000 nvideaserie

Maar ik wil ook nog een digtale camera gaan kopne dus daarom wil ik nite zo hoog gaan en daarom niet echt hoger dan 30 euro :o ik ga toch geen crysis spelen ik ga er toch op vooruit Maar welke videokaart presteert nou beter de ati of nvidea

Laatst bewerkt:
Maar deze krijg ik gratis daarom en dan moet ik weer wat slchtere camera halen :o
dus kan ik aleen uit de ati of nvidea kiezen als u alleen daar uit mocht kiezen welke zou u dan genomen hebben

voor de derde keer me antw

als je echt alleen uit deze 2 kon kiezen dan zou ik voor de 5200 gaan.

maar je geeft zelf al aan dat je eventueel 30 euro wilt besteden

en dan zou ik die 25 uitgeven aan die 9600xt

maar goed het is aan jou.

succes ermee:thumb:

Oke Bedankt Maar wilt U een argument geven waarom u deze videokaart neemt :cool:

Ik hb Na vele forums gelezen dat de Fx5200 slecht is en de hele geforce fx
Klopt dat ook en welke is nou beter de Fx5200 of de Ati 9250 :confused:

tjatja en andere hoor je weer dat goed is.

je geeft me de mogelijkheid tussen die 2 maar ik heb je een beter(en niet duurder)alternatief gegeven

En ik hoorde dat de nvidea fx5200 de pixel en shader model 2 en directx9.0 bijn niet aankan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan