spookadvertenties

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
hallo,
is er misschien iemand die mij van die akelige advertenties afkan helpen terwijl ik aan het surfen ben op het internet,dit is hoogst irritant,heb dus een firewall een spamfighter en noem maar op op de pc,maar dit mag dus niet baten.

bvd, mwr

Beetje summier Ton :)

@ Vraagsteller,

Grote kans dat je besmet bent met Spy/Adware.
De link van Ton wijst naar een programma die hier op scant en deze verwijderd echter kan een extra scan met SUPERANTISPYWARE geen kwaad. Mocht dit niks oplossen dan raad ik je aan een Hijackthis log te plaatsen op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Alle uitleg over het programma Hijackthis, hoe te krijgen en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
Maar eerst scannen en verwijderen met de door Ton en mij genoemde programma's. Zorg dat je deze eerst update alvorens te scannen.

HitmanPro maakt meer kapot dan je lief is en dat is op dit forum bekend.
Ik raad het je dan ook ten zeerste af!

Beetje summier Ton :)

@ Vraagsteller,

Grote kans dat je besmet bent met Spy/Adware.
De link van Ton wijst naar een programma die hier op scant en deze verwijderd echter kan een extra scan met SUPERANTISPYWARE geen kwaad. Mocht dit niks oplossen dan raad ik je aan een Hijackthis log te plaatsen op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Alle uitleg over het programma Hijackthis, hoe te krijgen en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
Maar eerst scannen en verwijderen met de door Ton en mij genoemde programma's. Zorg dat je deze eerst update alvorens te scannen.

antwoordt

hallo allemaal,wil jullie bedanken voor hwt beantwoorden van de vragen,ben helaas nog niet zo bekend met het forum mocht ik daarom iets fout doen dan bijvoorbaat mijn excuses.
heb die spyware etc geinstalleerd,maar het euvel is nog niet opgelost ga nu de tweede actie ondernemen om een log te maken,wat ook werd gadviseerd,en jullie horen dan weer van mij.

bvd,
mwr

Zou je zo goed willen zijn een link naar je topic aldaar hier te plaatsen zodat wij mee kunnen kijken? Ik/wij leren graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan