Nummerieke van toetsenbord werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyboy8

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Hoi,

Ik heb een trust easy scroll silverline toetsenbord waarvan het numerieke toetsenbord niet werkt. Ik heb van alles opnieuw geinstalleerd echter werkt het niet. Ik werk met Windows XP en nooit problemen gekend.

Weet iemand de oplossing? Alle andere functies werken goed.

Heb in het register de volgende sleutel als volgt al ingesteld :

HKEY_CURRENT_USER\CONTROL PANEL\KEYBOARD
InitialKeyboardIndicators stond op "0", en veranderd naar 2 maar wanneer ik deze aanpas en opnieuw opstart staat deze TERUG op "0".....

Iemand sugesties???

Ok, het is opgelost. Heb de Taal verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu is het in orde. Topic mag dicht

Greetz

andere oplossing als het nummerieke toetsenbord niet meer werkt

Ik heb windows 7 en opeens deed mijn nummerieke toetsenbord (TB) het niet meer? Ook niet bij andere nieuwe TB terwijl het TB wel op een andere pc werkt. Wanneer je de NumLock toets indrukt hoorde je een piepje en thats it.

Veel gezocht en geprobeerd meer helaas MAAR uiteindelijk heb ik toch een oplossing gevonden.

Ga naar start > configuratiescherm > toegankelijkheid (links in het scherm) en dan onder toegankelijkheidscentrum de optie [wijzigen hoe het toetsenbord werkt] aanklikken. Daar is een optie dat je muistoetsen kan inschakelen. Bij mij stond die aan... vinkje weghalen, toepassen en het nummerieke deel werkt weer normaal.

Ik hoop dat dit een goede aanvulling is voor anderen.

Welkom sneeuwmeestera,

Je reageert op een bericht uit 2008 en volgens de regels is het niet de bedoeling te reageren op berichten ouder dan 3 maanden. Daarom gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan