Unreal Tournament 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

H4nT3r

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Hoi...
Ik heb laast unreal tournament gekocht en kwa specificaties van mijn pc zou hij het spelen moeten draaien. (zie bijgeleverde documentatie van specs)

Ik krijg dan soms tijdens het spelen dat ik op mijn monitor even geen signaal heb en daarna weer wel. Maar dan heb ik wel een vpu recovery melding van mijn ati software te zien.

Ik heb onlangs software geinstallerd die mij GPU van mijn videokaart in de gate houd.
Die gaf aan dat die GPU 110 graden was.

Ik zit te denken om een andere kast aan te schaffen waar een ventilator op die videokaart blaast..

of heeft iemand anders misschien een andere oplossing?

Bijlagen

Je kunt je PC van binnen nog even schoonmaken (alle stof verwijderen uit en rond de ventilator, misschien draait 'ie niet goed). Wel uitkijken dat je je PC niet van binnen beschadigt bij het schoonmaken. 110 graden is trouwens wel veel... :shocked:

Dat heb laast nog gedaan xD vandaar dat ik dacht dat mss de luchtstroom in mijn kast niet goed genoeg is...

Dat heb laast nog gedaan xD vandaar dat ik dacht dat mss de luchtstroom in mijn kast niet goed genoeg is...

Dat zou goed kunnen. Veel kabels en onderdelen door elkaar enz., dat geeft geen goede "airflow". Je kunt ook wat kabels proberen weg te werken, of een grotere kast kopen met veel fans :p

Ik ga denk ik toch voor de betere kast :P
ik heb namelijk achterin 1 grote fan van 120 mm (die zuigt de lucht eruit)
1 grote fan voorin 120 mm (blaast lucht naar binnen)
1 kleine van 80 mm (Blaast lucht naar binnen..) (zeikant.. Blaast precies midden op het moederbord)

Maar even wat anders xD..
Met mijn huidige computer zou ik dus wel UT 3 kunnen spelen?

Bij minimum eisen staat alles op pass :P
Alleen bij recomended staat er bij mijn cpu failed :P...

Site geeft aan dat ik 2.4 en hij draait bij mij op 2.21 xD..
Zal denk geen probleem zijn.. Ik draai het spel toch niet op volle grapichs..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan