Probleem Crysis; Zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parjeeno

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2006
Hallo,

ik heb een probleem bij het spelen van crysis. Als ik crysis opstart krijg ik keurig de menu's voor mijn neus. Dit werkt verder prima. Alleen als ik in de single player mode wil gaan spelen krijg ik na de ''loading-procedure'' een zwart scherm. Ik hoor dan wel de geluiden die bij het spel horen, maar krijg dus geen beeld.

Aan m'n systeem specificaties kan het niet liggen; intel core 2 duo 6600, 2 gigabyte werkgeheugen, nvidia 8800 gts. De 1.1 patch van crysis heb ik ook al geinstalleerd.

Ook heb ik al nieuwe videokaart drivers geïnstalleerd. Nadat ik dat gedaan had werkte het spel tijdelijk. Ik speelde het spel een uur, sloeg het spel op.
Volgende dag wou ik weer verder gaan waar ik gebleven was. Toen kreeg ik het zelfde probleem dat ik eerder had. Het scherm werd weer zwart in het spel. Misschien is er dus ook wel een probleem met de save-games?

Hopelijk weet iemand een oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt,

Groeten Parjeeno

Als ik joun systeem zo zie denk ik niet dat het aan hardware ligt dus ga terug naar de winkel en ga garantie claimen. Maar je hebt wel een B merk voeding.

Laatst bewerkt:
Als ik joun systeem zo zie denk ik niet dat het aan hardware ligt dus ga terug naar de winkel en ga garantie claimen. Maar je hebt wel een B merk voeding.

Volgens mij ligt het niet aan de game zelf. Aangezien de menu's het wel doen en het spel het ook al een keer gedaan heeft. Ik dacht dat er misschien iets mis zou zijn met verkeerde geinstalleerde drivers.

Je zegt dat je al een keer je videokaart driver opnieuw hebt geinstalleerd. Ik heb precies dezelfde kaart en heb nooit problemen gehad bij crysis.Probeer is een keer bij options de resolutie wat lager te zetten

Je zegt dat je al een keer je videokaart driver opnieuw hebt geinstalleerd. Ik heb precies dezelfde kaart en heb nooit problemen gehad bij crysis.Probeer is een keer bij options de resolutie wat lager te zetten

Op een lage resolutie zetten werkt ook niet.

Wel heb ik net nog een keer in plaats van het spel via een save game te starten via 'new game' het spel gestartt. Raar genoeg deedt het spel het toen wel prima.
Vervolgens probeerde ik m'n opgeslagen spel weer te laden, nu krijg ik wat van de omgeving te zien (Bomen, gras enz) te zien maar kan ik niet bewegen.:confused:
Bij een van de andere save-games is het zelfde het geval.

Mischien dat het spel niet helemaal goed geinstalleerd is???

Mischien dat het spel niet helemaal goed geinstalleerd is???

Heb het spel nog een keer opnieuw geinstalleerd. Vervolgens nog een windows-update geinstalleerd die de installatie-wizzard aanbeval om te installeren.
Nog een keer geprobeert om het spel vanuit de save game te spelen en dit verliep goed tot nu toe.:thumb:

idem

Heb het spel nog een keer opnieuw geinstalleerd. Vervolgens nog een windows-update geinstalleerd die de installatie-wizzard aanbeval om te installeren.
Nog een keer geprobeert om het spel vanuit de save game te spelen en dit verliep goed tot nu toe.:thumb:

Ik heb hetzelfde probleem met crysis zou u me kunnen uitleggen wat heeft gedaan om het probleem te kunnen oplossen?

Zou handig zijn even een nieuwe toppic te openen dan kunnen meer mensen je helpen!:thumb::)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan