Limewire blokkeren in de router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick Pistorius

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag:

Ik wil proberen Limewire te blokkeren in onze router ( Sweex R0001/R0001UK )
Welke actie of optie is het beste om te gebruiken?

Verder heb ik een ASDL Verbinding en draai ik zelf Windows Vista Business.

Ik hoop snel een reactie tie ontvangen

GR,
Rick Pistorius

Hallo, als je een beetje engels kunt staat hier een stap voor stap handleiding : Hier

Als je nou aangeeft dat die poorten geblockt moeten worden is je probleem volgens mij opgelost

Laatst bewerkt:
Hallo, als je een beetje engels kunt staat hier een stap voor stap handleiding : Hier

Als je nou aangeeft dat die poorten geblockt moeten worden is je probleem volgens mij opgelost

ik weet toevallig dat limewire gebruikt maakt van UPnP, dat betekend toch dat hij alle poorten aftast naar een open poort?

GR
Rick Pistorius

ik weet toevallig dat limewire gebruikt maakt van UPnP, dat betekend toch dat hij alle poorten aftast naar een open poort?
In die handleiding in de link staat ook het zoeken met Use UPnP niet ingeschakeld, maar Manual. Wat is eigenlijk exact het probleem? Als jij in Limewire iets instelt, kunnen huisgenoten dat weer ongedaan maken? Zijn het kinderen?

Ik zal het even beter uitleggen, het is de bedoeling dat Limewire in het netwerk niet meer gebruikt kan worden, als het alleen vanuit deze computer gebruikt werd was het niet zo'n probleem. Maar er zitten wel eens kinderen op het netwerk en die mogen het programma niet gebruiken. Ik weet niet of dat je Limewire kan uitschakkelen door het domein te blokkeren (ik zou wel weten hoe dat moet maar ik weet niet naar welk domein Limewire verbinding maakt.).

Als er niks aan te doen is, dan is dat jammer. Gelukkig is het ook niet zo'n ramp maar wel irritant want het vreed bandbreedte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan