call of duty 4 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkfujita

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
hey hallo,,

ik heb call of duty 4 besteld en ik heb hem tijdig even gekopieerd van een vriend van mij.
en ik heb hem geinstalleerd etc etc. maar alsik dan op singel player duw. dan gebeurd er niets. tijdje later geeft hij een error van microsoft, wilt u dit probleem verzenden ja of nee,,!
Je kent het wel. Iedergeval ik ben dus gaan googlen en heb van ALLES geprobeert!
-ik heb een bestandje zijn naam verandert
-drivers opnieuw instaleerd
-spel opnieuw installeerd
-patch instaleerd

HET WERKT ALLEMAAL NIET

ik snap er echt niets van! wat moeti k nu doen? ik heb sinds vandaag nieuwe pc en ik zit met mijn specss OVER de recommend dus alles is daar goedmee
maari k snap niet hoe dit komt het is een probleem wat heel veel mensen hebben
Dat ze daar eens iets aan doen?

Waar zou het nu aan liggen?

Om je lang verhaal kort samen te vatten, je probeert een illegaal spel te spelen.
Hier kunnen we je niet verder mee helpen.
De versie die je gedownload hebt, heeft niet het juiste SP bestand.

Mvg Patrick

ik heb call of duty 4 besteld en ik heb hem tijdig even gekopieerd van een vriend van mij
Ik neem aan dat je dan een no-cd crack gebruikt hebt?
Is deze in orde? Anders even een ander bestand proberen.

En verder is je pc 100% virusvrij?
Dit soort meldingen komt ook wel eens voor bij virus infecties.

ja mijn vriend heeft het gewoon gekocht en voormij gekopieerd dus ik weet anders niet waar het aan ligt,, ik heb hem besteld dusik ben niet illigaal bezig allleen dat ik nog ff dit weekend kon spelen~! ik zal morgen eens kijken voor de crack
Groetjes! alsh ij dan nog niet werkt zegi k het dan nog wel;)

Weet je zeker dat je vriend een gekochte versie heeft?
Want het is inderdaad bekend dat er op Usenet een versie rondzwerft waarvan de Single player het niet doet.

en als je hem cracked dan ff backup maken van het echte bestand anders kan je straks niet meer Legaal spelen:p

Ik wil je er wel even voor waarschuwen, dat je met "cracked" versies een hardwareban bij Evenbalance kan krijgen.

Wacht gewoon tot je eigen game er is en ga niet lopen *****n met illegale keys in dit spel. Je zal niet de eerste zijn met een hardwareban.

ik doe echt niets verkeerd lees eerst een goed wat ik allemaal vertel!

Hij heeft het spel gekocht
Ik heb het spel besteld
Ik heb tijdig het even van hem gekopieerd
En ik gebruik ZIJN product key en zolang ik niet op internet ga kan hier dan niets mee gebeuren.
Ik zal geen crack downloaden maar ik zal rustig afwachten tot morgen oke?
Ik weet zeker dat hij het dan nog niet doet? ik vraag alleen hoe ik het oplos en NIET
de problemen of gevolgen?

Ik heb tijdig het even van hem gekopieerd <- Dit is al illegaal !
?

Ik weet zeker dat hij het dan nog niet doet? ik vraag alleen hoe ik het oplos

We mogen hier je echt niet mee helpen, helpmij.nl regelement. Kan alleen zeggen, patch hem naar 1.4 en zoek de bijbehorende Nocd crack.

jippiejajee heeft wel gedeeltelijk gelijk, speel op dit moment ook met een illigale versie. Voor de single player heb je een crack nodig. Voor de multiplayer heb je dit niet nodig, maar je zal dan moeten gaan voor een cracked server.

En een hardware ban ? nee, geloof ik niet, ben al eens een keer geband door Punkbuster, niew profiel + nieuwe key en ik kan er weer mee vandoor.

Maar als je er geen verstand van hebt, probeer het dan niet, denk eraan, je speelt met en key van je vriend ! PB ban = PB ban, maakt niet uit of jij het doet, of je vriend, beide kunnen niet meer online gamen....

Laatst bewerkt:
Aa! nee luister nu us wat ik zeg!

Ik wil tijdelijk even Singleplayer doen Niet Online Want Dit Gaat Niet!
hij werkt niet en waarschijnlijk krijg ik vandaag dan mijn spelletjes binnen.
dus ik kap dit forum want jullie helpen mij toch niet? want als jullie alllen zeggen dat het illigaal is ... terwijl ik al heb gezegd dat ik het dan Wacht todat ik het spel heb Dat Ik Dan Pas Hulp nodig heb!! Als Hij Het Niet Doet dus ik begin dan wel een nieuw topic want dit heeft dus Echt geen zin.

sorry dat ik dit zeg maar jullie lezen de helft gewoon niet wat ik zeg en dan moet ik daar dus op gaan antwoorden
een voorbeeld van:
ja die vriend van mij heeft het gewoon gekocht....
Weet je zeker dat je vriend een gekochte versie heeft?

Zie je dit bedoel ik dus dus lees eerst eens even goed wat ik heb gezegd voordat je gaat antwoorden omdat dit gewoon echt niet werkt!

Laatst bewerkt:

Ik wil tijdelijk even Singleplayer doen Niet Online Want Dit Gaat Niet!
hij werkt niet en waarschijnlijk krijg ik vandaag dan mijn spelletjes binnen.
dus ik kap dit forum want jullie helpen mij toch niet? want als jullie alllen zeggen dat het illigaal is ... terwijl ik al heb gezegd dat ik het dan Wacht todat ik het spel heb Dat Ik Dan Pas Hulp nodig heb!! Als Hij Het Niet Doet dus ik begin dan wel een nieuw topic want dit heeft dus Echt geen zin.

sorry dat ik dit zeg maar jullie lezen de helft gewoon niet wat ik zeg en dan moet ik daar dus op gaan antwoorden
een voorbeeld van:

Zie je dit bedoel ik dus dus lees eerst eens even goed wat ik heb gezegd voordat je gaat antwoorden omdat dit gewoon echt niet werkt!

Nu kun je gelijk hoog in de boom klimmen, maar dan moet je eerst eens op je PB reageren, alvorens je een conclusie trekt.

want als jullie alllen zeggen dat het illigaal is ...

Wat je hier vraagt is ook niet legaal. Ondanks dat je een spel besteld hebt, ben je nu bezig om een kopie werkend te krijgen. Simpel zat.

Valt mee dat een MOD hier nog geen slotje op heeft gezet.

ach weet je het is een wonder dat me eens 1 iemand hier heeft geholpen want steeds als ik iets vraag krijg ik niet een duidelijk antwoord ik zoek het wel ergens anders op want Dit heeft dus echt geen zin sorry..:(

Hier wordt een beetje slecht gelezen van twee kanten krijg ik het idee.
@ darkfujita.
Jij geeft ook geen antwoord op de twee suggesties die ik je geef. Op die manier geef je de suggestie dat jij ook geen dingen probeert.
In ieder geval..... Ik neem aan dat je nu wel een werkende versie zult hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan