darkfujita
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2006
hey hallo,,
ik heb call of duty 4 besteld en ik heb hem tijdig even gekopieerd van een vriend van mij.
en ik heb hem geinstalleerd etc etc. maar alsik dan op singel player duw. dan gebeurd er niets. tijdje later geeft hij een error van microsoft, wilt u dit probleem verzenden ja of nee,,!
Je kent het wel. Iedergeval ik ben dus gaan googlen en heb van ALLES geprobeert!
-ik heb een bestandje zijn naam verandert
-drivers opnieuw instaleerd
-spel opnieuw installeerd
-patch instaleerd
HET WERKT ALLEMAAL NIET
ik snap er echt niets van! wat moeti k nu doen? ik heb sinds vandaag nieuwe pc en ik zit met mijn specss OVER de recommend dus alles is daar goedmee
maari k snap niet hoe dit komt het is een probleem wat heel veel mensen hebben
Dat ze daar eens iets aan doen?
Waar zou het nu aan liggen?
ik heb call of duty 4 besteld en ik heb hem tijdig even gekopieerd van een vriend van mij.
en ik heb hem geinstalleerd etc etc. maar alsik dan op singel player duw. dan gebeurd er niets. tijdje later geeft hij een error van microsoft, wilt u dit probleem verzenden ja of nee,,!
Je kent het wel. Iedergeval ik ben dus gaan googlen en heb van ALLES geprobeert!
-ik heb een bestandje zijn naam verandert
-drivers opnieuw instaleerd
-spel opnieuw installeerd
-patch instaleerd
HET WERKT ALLEMAAL NIET
ik snap er echt niets van! wat moeti k nu doen? ik heb sinds vandaag nieuwe pc en ik zit met mijn specss OVER de recommend dus alles is daar goedmee
maari k snap niet hoe dit komt het is een probleem wat heel veel mensen hebben
Dat ze daar eens iets aan doen?
Waar zou het nu aan liggen?