Samengestelde pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allereerst is die voeding echt helemaal niks......

Maar daarnaast, wat je doet in geen pc upgraden maar bijna een nieuwe pc samenstellen.

Wat gebruik je nog van die Medion dan??
Je harddisk en je dvd brander???

Waarvoor wilt u de pc gebruiken,
de voeding is ronduit slecht, neem een A merk
ik pakte ook een ander moederbord (ietsje goedkoper en beter)
videokaart kan ook een ander merk (merk maakt niets uit)
wat is uw budget
en let op: de harddisk en dvd brander is bu uwe medion waarschijnlijk ide dus kan je maar 1 harddisk en 1 dvd speler/ brander op aansluiten en dan zult u iets met sata moeten kopen

Wat gebruik je nog van die Medion dan??

En de kast :p
Waarvoor wilt u de pc gebruiken,
de voeding is ronduit slecht, neem een A merk
ik pakte ook een ander moederbord (ietsje goedkoper en beter)
videokaart kan ook een ander merk (merk maakt niets uit)
wat is uw budget
en let op: de harddisk en dvd brander is bu uwe medion waarschijnlijk ide dus kan je maar 1 harddisk en 1 dvd speler/ brander op aansluiten en dan zult u iets met sata moeten kopen

Ik wil het gebruiken als game pc.

Daanaast ben je veel beter af door als basis dit setje te nemen van moederbord, processor en geheugen:

http://www.alternate.nl/html/product...l?artno=SEEU07

Dat ziet er inderdaad makkelijk uit. Zou daar zo'n 2 gb ddr2 geheugen module bij kunnen (of is dat zowieso overbodig :P)? En met een videokaart erbij hoeveel vermogen heb ik dan nodig?

Zijn er geen goedkopere goede 500w voedingen of is dat de prijs waar ik vanuit moet gaan?
En die videokaart lijkt mij niet veel beter dan die in mijn post, maar het scheelt wel 50 euros.

Zijn er geen goedkopere goede 500w voedingen of is dat de prijs waar ik vanuit moet gaan?
En die videokaart lijkt mij niet veel beter dan die in mijn post, maar het scheelt wel 50 euros.

die is stukke beter!!!
een 500 watt voeding moet u denken aan 40 á 50€

Zou ik dit alles ook op een stabiele 380 watt (coolermaster) kunnen draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan