mac look op xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort vista van mijn comp te verwijderen en xp te instaleren

Nu wil ik dat het er nog wel een beetje uit ziet, dus daarom heb ik gekeken wat je aan de lay out kan doen en zo kwam ik erachter dat jeeen mac look kan geven aan je xp.
Dit lijkt mij fantastisch, echter vraag ik mij af of dit nog een beetje werkt en of het er goed uit ziet!?

Dus is mijn vraag heeft er iemand xp met een Mac look en werkt dat?

Laatst bewerkt:
Wel goede videokaart nodig en een redelijk snel systeem, want het vertraagt wel
Wanneer je een transformation pack gebruikt moet je het in de veilige modus installeren, want al je systeem bestanden moeten worden aangepast.
(dat is tegelijk ook het risico van zo'n pack).
Best is back up maken(liefst een image) en dan proberen,
want het je hebt wel weer eens iets anders om tegen aan te kijken.
mvg leo

is 1024 mb genoeg om xp en mac look te draaien denk je?
kga er eigenlijk wel van uit.

die heb ik al een keer geprobeerd op een oude computer van mij.
Het is alleen een oud versie van mac osx 10.4 geloof ik.
Ik wil graag leopard look.

Hoi,

Eerlijk gezegd, ik zou het niet doen!
Heb zo'n jaar geleden hetzelfde gedaan.
Pc heeft een AMD-Athlon 64bit 3000+processor, 1024 Mb Ram plus een NVDIA Gforce 5700 grafische kaart met 256Mb eigen geheugen.

Dat zou toch voldoende moeten zijn voor XP .....
Na de pimp was de pc een stuk trager, gaf bij herhaling conflictmeldingen, liep gereld vast en wat problematischer was: bepaalde veiligheidsupdates van microsoft konden niet worden geïnstalleerd en bij malwarecontrole werden problemen gesignaleerd die achteraf met de 'pimp' te maken bleken te hebben ....

Er zijn wel wat nieuwere, minder desastreuze mogelijkheden.
Toevallig staat in de nieuwe Tips & Trucs van februari een artikel om XP visueel te verfraaien en wat minder drastisch.
Koop die zou ik zeggen.

Laatst bewerkt:
waar kan ik die tips en trucs vinden?

Kan ik anders wel een vista look geven aan m'n xp?
of gaat dat ook mis?

Vista en Mac look heb ik allebei gehad op m'n xp computer.

Het handigste is om .msstyles bestanden te gebruiken. Daarvoor heb je verders geen software nodig, en het verandert geen systeembestanden. De standaard xp skins zijn ook gewoon .msstyles bestanden.

Het enige dat je moet doen is eenmalig je uxtheme.dll patchen met UXTheme multi-patcher.

Dan kan je de .msstyles bestanden van sites als bijvoorbeeld DeviantArt halen. (Zoek naar .msstyles).

Hiervan is het risico erg klein, en het neemt erg weinig geheugen in beslag.

hoeveel kost't

The7thStranger. werkt dit wel zonder fouten? en dingen die niet werken?

Ik heb er nooit problemen mee gehad, .msstyles bestanden worden ook door Windows zelf gebruikt, alleen uxtheme.dll is zo geprogrammeerd dat alleen .msstyles bestanden van Microsoft zelf kunnen worden geladen, zodat Microsoft er geld aan kan verdienen als je andere .msstyles bestanden wilt gebruiken. UXTheme Patcher is heel eenvoudig, het past 1 systeembestand aan zodat het wel werkt. Als het mislukt wordt de oude automatisch uit dllcache hersteld. Het risico is minimaal, als je het mij vraagt.
Maar ja, het is altijd beter om het niet te doen natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan