Cutenews naar Headlines

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandemaatonline

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Hallo,
Ik heb een site en nu staat het nieuws alleen in grote koppen onder elkaar. Maar ik zou graag 1 kop bericht willen hebben, dus met foto erbij en daaronder allemaal headlines.

Wie kan me helpen? Ik had ergens gelezen dat het kon...

Of is er een beter programma als cutenews voor wat ik wil?

Ik hoor het graag van jullie,,

Mvg,

Hey,

Ik heb hier een script waar je alle titels kunt zien van Cutenews, dus de Headlines:

PHP:
<?PHP
$template = "Headlines";
$PHP_SELF = "show_news.php" ;
include("show_news.php");
?>

Wijzig eventueel de locatie: "show_news.php"
Plaats dit PHP bestand bij de bestanden van Cutenews.

Je kunt de Headlines ook naar wens veranderen. Log in op Cutenews > Options > Edit Templates, en ga vervolgens naar Headlines.

Er is wel geen foto erbij, misschien wat meer uitleg over die foto? ;)
Succes verder.

Mvg, BaluB.

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb hier een script waar je alle titels kunt zien van Cutenews, dus de Headlines:

PHP:
<?PHP
$template = "Headlines";
$PHP_SELF = "show_news.php" ;
include("show_news.php");
?>

Wijzig eventueel de locatie: "show_news.php"
Plaats dit PHP bestand bij de bestanden van Cutenews.

Je kunt de Headlines ook naar wens veranderen. Log in op Cutenews > Options > Edit Templates, en ga vervolgens naar Headlines.

Er is wel geen foto erbij, misschien wat meer uitleg over die foto? ;)
Succes verder.

Mvg, BaluB.

Moet ik dit PHP script bij alle pagina's van Cutenews inzetten? Zoja, maakt het dan ook uit waar?

Ik bedoel dan 1 Hoofdartikel, links een foto met een kleine inleiding erbij en als je op lees verder klikt je het hele verhaal krijgt. Daaronder alle headlines, en als je daarop klikt dat je dan naar het nieuwsbericht gaat...

Moet ik dit PHP script bij alle pagina's van Cutenews inzetten? Zoja, maakt het dan ook uit waar?

Ik bedoel dan 1 Hoofdartikel, links een foto met een kleine inleiding erbij en als je op lees verder klikt je het hele verhaal krijgt. Daaronder alle headlines, en als je daarop klikt dat je dan naar het nieuwsbericht gaat...

Gewoon in de map 'Cutenews' op je FTP server. Dit script zal linken naar de Headlines van je Cutenews systeem.

Als je op een titel klikt, zal hij naar de full story linken van dat nieuwsbericht.
Ik weet niet of dit script helemaal hetzelfde is met wat je bedoelt, maar hopelijk is het ook goed ;)

Gewoon in de map 'Cutenews' op je FTP server. Dit script zal linken naar de Headlines van je Cutenews systeem.

Als je op een titel klikt, zal hij naar de full story linken van dat nieuwsbericht.
Ik weet niet of dit script helemaal hetzelfde is met wat je bedoelt, maar hopelijk is het ook goed ;)

Klinkt heel dom! Nu snap ik het even niet meer sorry! Moet ik een nieuwe pagina maken?

Klinkt heel dom! Nu snap ik het even niet meer sorry! Moet ik een nieuwe pagina maken?

Sla dit script op, geef hem een naam bevoorbeeld: headlines.php.
Plaats headlines.php bij de 'Cutenews' bestanden op je FTP server.

Sorry, ik dacht dat je dit script al een naam had gegeven en opgeslagen :eek:

Sla dit script op, geef hem een naam bevoorbeeld: headlines.php.
Plaats headlines.php bij de 'Cutenews' bestanden op je FTP server.

Sorry, ik dacht dat je dit script al een naam had gegeven en opgeslagen :eek:

Als ik dat doe, gebeurd er niks. En als ik mijn Iframe naar, ik heb het hoofdnieuws.php genoemd link, krijg ik een wit vlak!

Ik zie idd een wit vlak, weet je zeker dat je niets hebt veranderd aan het script, of de Headlines in Cutenews?

Ga naar: Options > Edit Templates, en kijk of Headlines er wel bij staat/ en of hij een andere naam heeft.

Staat er wel bij.
Ik heb gedaan zoals jij het zei
Script in een bestand gezet en genoemd hoofdnieuws.php
vervolgens heb ik mijn Iframe op de index daar heen gelinkt, toen kreeg ik een witvlak..

Doe ik iets verkeed dan,?
De link waar de cms staat is: www.managersunited.nl/nieuws dat je je daarin niet vergist;)

Laatst bewerkt:
Staat er wel bij.
Ik heb gedaan zoals jij het zei
Script in een bestand gezet en genoemd hoofdnieuws.php
vervolgens heb ik mijn Iframe op de index daar heen gelinkt, toen kreeg ik een witvlak..

Doe ik iets verkeed dan,?

Misschien ondersteund je PHP versie deze script niet/ of er is een fout in het Cutenews systeem.
Ik heb momenteel geen oplossing, ik kijk wat ik eraan kan doen.

Mvg, BaluB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan