Zonder het te weten een extra firewall?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Toxie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Toxie

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2006
hey,

ik heb een probleem met mijn router(s?)
als ik wil gamen en ik open de aanbevolen poorten in mijn Linksys router heeft dit geen effect. Bij Vcomputer raden ze me toen aan om de firewall in m'n router uit te zetten en het dan te probleren, wat blijkt: de problemen blijven.
Echt handig met routers ben ik niet, maar het lijkt me dat het dan niet aan die router kan liggen?

Ik heb gebruik het antivirus programma "antivir" maar voor zover ik uit heb kunnen vinden zit geen hier geen firewall in die iets kan blokeren, de windows firewall staat standaart uit.

Iemand enig hoe idee hoe dit kan? en is er ergens een programma te downloaden waarmee je kunt checken door wat er geblokeerd word?

Bij voorbaad dank,

Toxie.

Als ik eerlijk ben snap ik vrij weinig van dat programma :o,
krijg dit soort antwoorden:
"Description:
The GRC port database does not currently contain any specific information about this client port. (See below for a discussion of "client" ports.) "

Ik zoek wel even verder, en anders geef ik het op.. geen lol aan zo en ik word er sjagarijnig van :shocked:

tog bedankt.!

ga via mijn link naar het eerste blad
daar scrol je helemaal naar beneden en klikt daar op
proceed
dan scrol je verder tot je een balauwe balk ziet met daaronder een zilver.grijze balk
daar klik je op het woord
All Service port
dan laat je schield up zijn/haar werk doen.
Je krijgt nu een groen vlak te zien.
dat zijn poorten die verborgen zijn
als je een rood vlakje zie ga je daar met de muis op staan en komt er tekst te staan.
De rode vlakjes zijn de poorten die open staan.

suc6

ga via mijn link naar het eerste blad
daar scrol je helemaal naar beneden en klikt daar op
proceed
dan scrol je verder tot je een balauwe balk ziet met daaronder een zilver.grijze balk
daar klik je op het woord
All Service port
dan laat je schield up zijn/haar werk doen.
Je krijgt nu een groen vlak te zien.
dat zijn poorten die verborgen zijn
als je een rood vlakje zie ga je daar met de muis op staan en komt er tekst te staan.
De rode vlakjes zijn de poorten die open staan.

suc6
Oke bedankt, heb ik gedaan :)
tot hoever ik kan zien staat open wat open hoort te staan, maar dat programma gaat maar tot 1055 :(

als je je firewall in je router uitzet staan dan alle poorten open?

je kunt ook een poort nummer opgeven

In je router is ook nog een hardwarematige NAT firewall actief. Die kun je ook uitzetten.

Ik heb een lynksys router, de firewall zet ik gewoon uit via "wirrelss-security- en dan van WEP naar Disable"

Bedoelt u dat?

Ik heb een lynksys router, de firewall zet ik gewoon uit via "wirrelss-security- en dan van WEP naar Disable"

Bedoelt u dat?
Ik ben daar ook niet zo in thuis. Misschien dat iemand anders dat weet.

Wat je wel kunt doen is je router er tussen uit halen en je computer rechtstreeks aan de modem. Weet je in ieder geval waar je het probleem moet zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan