Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom staan er 2 HD bij?
Overigens, een koeler zit al bij de CPU.
En om iedereen even uit de dromen te helpen met een 8800GS kun je crysis in je levensjaren niet soepel spelen.
Mijn 8800GTS heeft er zelfs nog af en toe moeite mee.
De TS geeft een bepaald budget aan, en daar handelen we naar.
Heb ik daar dan bezwaar tegen? Ik wil alleen melden dat je met een 8800GS Crysis niet aankunt wat hier dus wel beweert word.
Heb ik daar dan bezwaar tegen? Ik wil alleen melden dat je met een 8800GS Crisis niet aankunt wat hier dus wel beweert word.
Ik wil mij niet met de discussie gaan bemoeien hoor, maar volgens de fabrikant zijn de systeemeisen minimaal / aanbevolen:
Wat al verwacht werd krijgt nu een bevestiging: om Crysis goed te kunnen spelen heb je een stevige PC nodig. Deze systeemeisen zijn afkomstig van de ontwikkelaar en kunnen nog aan verandering onderhevig zijn.
De minimale systeemeisen zijn als volgt:
- Athlon 64 3000+ / Intel 2,8 GHz
- 1 GB Ram (reken op meer onder Windows Vista)
- Nvidia 6600 / X800GTO (SM 2.0)
- 6 GB ruimte
- DVD-speler
Uiteraard willen de echte fans het spel op volle toeren draaien, daarvoor moet je het volgende onder de motorkap hebben:
- Dual-core CPU (Athlon X2 / Pentium D)
- Nvidia 7800GTX / ATI X1800XT (SM 3.0) en Direct X10
- 1.5 GB Ram (2 GB Ram aanbevolen)
- 6 GB ruimte
- DVD-speler
......... of kijk ik bij een verkeerd spel / quote ik achterhaalde gegevens?
owja,
ik zie inderdaad dat cool-prices goedkoper is als alternate.
scheelt wel wat eurotjes
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.