3.9GB versturen met MSN.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugbear

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Hoi, ik had op mijn broers computer een spel gevonden die ik graag wil gaan spelen.
Ik wou het bestand op een DVD branden maar dat lukt niet omdat zijn dvd brander kapot is :evil:

En via usb stick gaat dat ook niet ( mijn usb stick is ongeveer 150mb te klein) :evil:

Nu wil ik dat via msn opsturen, maar hoe groot mogen de bestanden maximaal zijn?

3,9 gb over msn:shocked:
dat gaat heel lang duren
kan je hem beter inpakken in winrar en dan je bestand in stukjes delen en dan uploaden bij een upload site of op die usb stick zetten

Laatst bewerkt:
je kan hem ook op je usb stick zetten als je hem in stukje hebt gehakt of hoe je dat zegt:p
want dan is het bestand kleiner

Alle 2e de pc's zijn aan het zelfde netwerk aangesloten (in iedergeval daar ga ik van uit)
Netwerk map aan maken en in die map stoppen , op andere pc openen.

waarom zet je geen ftp op dan dit is sneller dan alles wat hier eerder is voorgesteld.

Ik kan dat bestand moeilijk in stukkjes hakken want het is een .daa file en mijn broer heeft geen PowerISO ofzo op zijn computer, en hij vind het niet leuk dat ik software op zijn pc instaleer.

Dan de mappen delen over het netwerk, of ftp opzetten (vraag me niet hoe dat moet).

3,9 gb over msn:shocked:
dat gaat heel lang duren

Valt mee hoor wanneer de pc's op hetzelfde netwerk zitten :) Gewone netwerksnelheid heb ik hier.

Ik zeg niet dat het beter is dan een map delen maar het gaan sneller dan over het internet.

Hoeveel GB kan je eigelijk met GmailDrive naar je gmail acount uploaden???

Als jullie via het netwerk met elkaar zijn verbonden dan kun je beter gewoon een map delen. Scheelt je aardig wat tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan