hoog cpu gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

aardappel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2004
goeiemiddag lezers,

ik zit nu op een laptop (acer aspire3680) van een vriend van mij en bij elke actie springt het cpu gebruik naar 100% en dan gaat het vooral naar niet actieve systeemprocessen

ik heb wat dingen geprobeerd maar zonder succes.

ik heb al wat gezocht in andere topics op deze site en heb uit mijn hoofd de volgende acties ondernomen.

adware spyboten avg gerunt, schijfcontrole en een onlinevirusscan (naamvergeten)
nod32 runt op deze laptop.

ik vond het bestand csrss.exe in WINDOWS/System32 maar ook in WINDOWS/Prefetch (CSRSS.EXE-22452D1B)

now what?
we are desperate...

alvast bedankt.

Lex

goeiemiddag lezers,

ik zit nu op een laptop (acer aspire3680) van een vriend van mij en bij elke actie springt het cpu gebruik naar 100% en dan gaat het vooral naar niet actieve systeemprocessen

ik heb wat dingen geprobeerd maar zonder succes.

ik heb al wat gezocht in andere topics op deze site en heb uit mijn hoofd de volgende acties ondernomen.

adware spyboten avg gerunt, schijfcontrole en een onlinevirusscan (naamvergeten)
nod32 runt op deze laptop.

ik vond het bestand csrss.exe in WINDOWS/System32 maar ook in WINDOWS/Prefetch (CSRSS.EXE-22452D1B)

now what?
we are desperate...

alvast bedankt.

Lex

Is gewoon goed hoor.

hey.

als ik op de klik hier links klik linkt ie niet door naar de site maar krijg ik,een foutmelding.

hoe krijg ik die pagina's te zien?

@ is gewoon goed hoor guy.

ik kan helemaal niks op deze laptop. het opstartgeluidje van windows duurt even lang als 'one' van metallica..

Ik zeg niet dat er NIETS aan de hand is maar het lig niet aan de 100% niet actieve systeemprocessen. Kijk naar het van mij!

taakbeheer.JPG

@ marcel

de eerste 3 scans krijg ik niet uitgevoerd omdat ik niet op die pagina's kan komen en de kaspery scan vindt niks, enig idee hoe ik wel die scans kan uitvoeren?

alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan