Need For Speed Carbon HELP !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cloudini

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Hallo

ik had eergister carbon gekocht nieuw !

na het instaleren alles prima ik heb met mijn CD Code enz enz en ingelogd met EA.
met de patch 1.2

toen las ik op internet dat er een 1.4 patch nodig is voor het online spelen met andere spelers

dus ik 1.4 instaleren en daarna

vraagt apart naar mijn CD Code .en als ik die dan in voer zegt hij dat hij al ingebruik is:shocked:

iemand help????

Dan zou je tereug naar de winkel moeten gaan en een nieuwe vragen. Ik weet niet of ze hem je geven maar je kan het altijd proberen.
Ik ken iemand die was dan naar een winkel gegaan, een spel gekocht, geinstaleerd met de serial en daarna weer ingeruild. Dus als iemand het spel dan weer zou kopen dan kon die gene niet online spele.
En ik denk dat jij dat nu waarschijnlijk ook hebt :confused:

Dan zou je tereug naar de winkel moeten gaan en een nieuwe vragen. Ik weet niet of ze hem je geven maar je kan het altijd proberen.
Ik ken iemand die was dan naar een winkel gegaan, een spel gekocht, geinstaleerd met de serial en daarna weer ingeruild. Dus als iemand het spel dan weer zou kopen dan kon die gene niet online spele.
En ik denk dat jij dat nu waarschijnlijk ook hebt :confused:

hmm

maar hij was gewoon goed. geen reden om hem dus in teruilen

toen ging ik de Patch updaten. van versie 1.2 naar 1.4 en dan krijg ik de melding van die code

schijnt dat er meerdere mensen met het zelfde probleem zitten/zaten had ik gezien via google,maar geen duidelijk antwoord.

Probeer het bij de makers van de game. Hebben wel een website.

Stuur ze de vraag en eventueel een kopie van de kassabon oid.

Want als je het spel gewoon netjes hebt gekocht, mag je ervan uit gaan dat je het spel gewoon online moet kunnen spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan