bios downgrade

• Onderwerp starter Onderwerp starter QuuN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

QuuN

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Ik wil mijn bios downgraden. Dit is nodig omdat ik mijn chipset wil updaten. Volgens de asus site moet mijn bios dan niet hoger zijn dan versie 1006 (Mobo = Asus a8n-e). Hij is echter al 1013 dus moet ik em downgraden. Echter als ik de flash file selecteer krijg ik de volgende error:

Warnning! (ja asus schrijft dat met 2 n) The BIOS image can't use in this motherboard. (the EEPROM Type incompatible)

Ik kan hem dan ook niet flashen en dus niet downgraden..

Iemand??

Mvg

QuuN

To avoid crashing file system, please do update the chipset driver before updating Bios version 1006 or later

vertaling

om crashes te vermijden, update de chipset driver voordat je de Bios upgrade naar versie 1006 of later (lijkt mij dan)

downgraden bestaat wel.. is zelfs een optie bij asus programmaatje om bios te flashen (maar deze werkt dus niet)

Als je het goed bekijkt gaat het er om, als je een lagere Bios versie hebt dan 1006. Jij hebt een hogere versie.

cash heeft inderdaad gelijk je hoeft niet te downgraden is trouwens ook niet aan te raden.
je kan die drivers gewoon instaleren met die bios versie die er nu gewoon opzit,

To avoid crashing file system, please do update the chipset driver before updating Bios version 1006 or later

vertaling

om crashes te vermijden, update de chipset driver voordat je de Bios upgrade naar versie 1006 of later (lijkt mij dan)

downgraden bestaat wel.. is zelfs een optie bij asus programmaatje om bios te flashen (maar deze werkt dus niet)

Om het crashen van het bestandssysteem te voorkomen, moet u eerst de chipset driver updaten voordat u een bios upgrade uitvoerd naar versie 1006 of later.

Dat staat er dus.

hmm naja dan staat het er wel erg vaag, maargoed het updaten is nu gelukt.. dus topic kan gesloten worden

thx mannen voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan