OCX-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Kreeg bericht om RICHTX32.OCX te downloaden ivm een (tandarts)programma dat ik gebruik.Hoe kan ik dat verder INSTALLEREN?Ergens gelezen dat het om te downloaden eerst moet opgeslaan worden in windows/system32.Krijg bericht dat het daar niet kan worden opgeslaan.Heb windows vista als operating system.

Kan mischien met de rechten te maken op je pc.
schakel UAC eens uit in gebruikersaccounts en probeer het nog eens.
even nagedacht ...probeer het eens in veilige modus in systeem32 te plakken.

Laatst bewerkt:
Als je het nou eens eerst in een andere map opslaat (bijvoorbeeld je bureaublad) en het dan vervolgens sleept naar C:\WINDOWS\system32??? Ik denk dat je t al geprobeerd hebt maar toch heh ;)

Kan mischien met de rechten te maken op je pc.
schakel UAC eens uit in gebruikersaccounts en probeer het nog eens.
even nagedacht ...probeer het eens in veilige modus in systeem32 te plakken.

Als ik dubbelklik moet ik klikken op "openen met".En dan?Met welk programma?

uitpakken met winrar.
dan krijg je een bestandje met TANDwieltjes :d en die moet in sys32 geplakt worden.

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat het nu gelukt is? Zo ja... even rechtsonder klikken op : vraag is opgelost :thumb:

Wat heb je van de aangedragen oplossingen geprobeerd en wat gebeurde er dan?

Wat heb je van de aangedragen oplossingen geprobeerd en wat gebeurde er dan?

Om het even hoe (slepen of kopieren en plakken of...)ik een OCX-bestand probeer te plaatsen in de map system32.Dit lukt dus niet .Laptop zegt telkens weer.Het is onmogelijk om in windows een bestand te plaatsen.Programma winrar kan een aantal bestanden openen die eerst dicht bleven.Maar een OCX-bestand staat niet in het lijstje.

Om het even hoe (slepen of kopieren en plakken of...)ik een OCX-bestand probeer te plaatsen in de map system32.Dit lukt dus niet .Laptop zegt telkens weer.Het is onmogelijk om in windows een bestand te plaatsen.Programma winrar kan een aantal bestanden openen die eerst dicht bleven.Maar een OCX-bestand staat niet in het lijstje.

In die download van die eerste quote krijg ik als ik dubbelklik op die link de mogelijkheid om te downloaden of te openen... beide geven me Richtx32.ocx te zien???

In die download van die eerste quote krijg ik als ik dubbelklik op die link de mogelijkheid om te downloaden of te openen... beide geven me Richtx32.ocx te zien???
Tot zover ben ik mee maar als ik dan klik op openen moet ik aanduiden met welk programma die opening moet gebeuren.En welk programma is dat dan.Met winrar dus niet.

Nou ik probeer het nog eens...
Je haalt dat bestandje binnen?
pakt het uit met winrar?
houd over 1 (ja een bestandje) bestandje met die tandwielen?
die plaats je door bijv kopieren en plakken in sys32?

Laatst bewerkt:
Nou ik probeer het nog eens...
Je haalt dat bestandje binnen?
pakt het uit met winrar?
houd over 1 (ja een bestandje) bestandje met die tandwielen?
die plaats je door bijv kopieren en plakken in sys32?

Kan NIET met winrar.

Oke iedereen kan het uitpakken..jij niet :(
Mail mij je emailadres dan mail ik het bestandje..
Rest wat je dan moet doen is rechtermuis op het bestandje dan kopieren en in sys32 weer rechtermuis en plakken.
Ik hoor het nog..

Oke iedereen kan het uitpakken..jij niet :(
Mail mij je emailadres dan mail ik het bestandje..
Rest wat je dan moet doen is rechtermuis op het bestandje dan kopieren en in sys32 weer rechtermuis en plakken.
Ik hoor het nog..[/QUOTE

Zal wel aan mijn laptop liggen zeker?Die kan geen enkel OCX-bestand uitpakken.Laptop vraagt dan een programma te kiezen om het uit te pakken maar welk programma dan?Winrar in elk geval niet.Mijn besturingssysteem op de laptop is vista home premium.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan