Toetsenbord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bi Zhao

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Hallo,

ik heb een Dell Inspiron 6400 en het toetsenbord + mousepad doen niet meer wat ze horen te doen.
De cursor beweegt niet meer als ik het gebruik zoals altijd (met de mousepad), tenzij ik een toets van het toesenbord ingedrukt houd. Dan werkt de muis wel. Maar om nou contant Shift of Spatiebalk ingedrukt te moeten houden tijdens het maken van een verslag is een beetje teveel van het goede.
Dan het toetsenbord zelf. Het lijkt (spreek tegen als niet) dat de Windowstoets vast zit. Als ik bezig ben met een spel, of iets anders in Windows wil het vaak gebeuren dat Windows zijn sneltoetsen zelf gebruikt.
Windows+E = Deze Computer
Windows+R = Uitvoeren
Windows+L = Locken
Windows+M = Alle vensters minimaliseren

Hoe kan dit? Ik heb de surface onder de Windowstoets al schoongemaakt, maar dit lost beide problemen niet op.
Wat is de oorzaak van dit probleem en hoe kan ik het oplossen?

Gaarne zsm antwoord op ofwel deze topic of via (wat makkelijker is): *knip*

Bij voorbaat dank.

Bi-Zhao a.k.a. Jurjen Bergsma

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp uit je tekst hier boven dat je de toets al van je toetsen bord hebt gehad.

klopt dit ook?

als dit niet zo is moet je dat even doen en kijken of hij dan nog steeds hangt.

Ik begrijp uit je tekst hier boven dat je de toets al van je toetsen bord hebt gehad.

klopt dit ook?

Dit klopt. Ik heb de toets eraf gehad en de onderliggende surface schoongemaakt. Daarna meteen de toets weer geplaatst. Jij suggereert dat ik de toets eraf moet laten op te testen of het dan nog steeds het geval is?

Ik zal het proberen. Je hoort van me.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je E-mail adres verwijderd, helpen doen we via het forum. Zo hebben andere er ook wat aan.:)

klopt dit ook?

oke, ik heb het geprobeerd, maar het lost het probleem niet op. Nog andere suggesties?

Bvd

De enigeste echte sugestie die ik nog heb is de pc te rebooten maar volgens mij heb je dat ondertussen ook al gedaan.

zelf heb ik wel eens gehad dat een toets bleef "hangen" maar meestal is dat na het rebooten of zelf het opnieuw indrukken van de toets wel over.

en als het helemaal niet wil even alles er onder schoon maken. (precies alles wat jij nu dus al gedaan hebt).

dus sorry ik moet je teleur stellen in weet even geen andere oplossingen

De enigeste echte sugestie die ik nog heb is de pc te rebooten maar volgens mij heb je dat ondertussen ook al gedaan.

zelf heb ik wel eens gehad dat een toets bleef "hangen" maar meestal is dat na het rebooten of zelf het opnieuw indrukken van de toets wel over.

en als het helemaal niet wil even alles er onder schoon maken. (precies alles wat jij nu dus al gedaan hebt).

dus sorry ik moet je teleur stellen in weet even geen andere oplossingen

Hmz, helaas. Is er dan een mogelijkheid de windows sneltoetscombinaties uit te schakelen zodat de Windowstoets niet meer wordt gebruikt?
Anders zal ik een nieuw keyboard in de laptop moeten bouwen. Da's erg duur -_-

Je kunt proberen om te kijken of dat het probleem oplost.

al dat zo is dan moeten we even kijken wat we er hardware matig aan kunnen doen.

succes

Je kunt proberen om te kijken of dat het probleem oplost.

al dat zo is dan moeten we even kijken wat we er hardware matig aan kunnen doen.

succes

Het probleemschijnt zichzelf nu opgelost te hebben.Het zou waarschijnlijk ook een oplossing zijn geweest om de sneltoetsen simpelweg uit te schakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan