Tip: Games importeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Ik bestel tegenwoordig al mijn 360 games regiovrij uit HongKong en ik moet zeggen dat het mij prima bevalt!

Zo heb ik gister Assasins Creed besteld voor € 31,- inclusief verzendkosten. Hoewel regiovrij misschien illegaal klinkt is dit gewoon legaal. Je krijgt gewoon de orginele game met doosje en boekje maar dan soms met wat Chinese tekens er op.

Zelf bestel ik mijn games bij deze verkoper, maar er zijn nog meer verkopers met deze prijzen. Met deze verkoper heb ik de ervaring dat het product na betaling binnen 3/4 dagen in de brievenbus zit.

Doe er wat mee... of niet natuurlijk ;)

Greetz,

Dennis

Is het spel/game dat je vanuit china koopt wel engels talig? als dit niet zo is zie ik niet echt de nut er vanin.

daarbij komt, is het niet verplicht om "invoer" rechten te betalen + btw als je het uit het buitenland koopt?

Is het spel/game dat je vanuit china koopt wel engels talig? als dit niet zo is zie ik niet echt de nut er vanin.

daarbij komt, is het niet verplicht om "invoer" rechten te betalen + btw als je het uit het buitenland koopt?

Jep, de games zijn gewoon Engels hoor. Soms is het doosje in een andere taal, maar het spel zelf is net alsof je hem hier koopt.

Officieel moet je waarschijnlijk wel invoerrechten betalen, maar ik heb het bij deze verkoper nooit hoeven doen. Wel toen ik Bioshock via Play-asia.com bestelde omdat die de echte waarde erop gezet hadden en dat boven de grens lag van het bedrag dat gratis in te voeren is.

Deze verkoper zet er gift op (Wat sowieso tot iets van 40 euro / dollar mag gaan) en verder een bedrag van 10 tot 20 dollar.

Lekker goedkoop gamen dus op deze manier. De prijzen die ze hier durven vragen vind ik schandalig namelijk.

Oke bedankt voor de info ik zal eens kijken of ze er ook iets voor de PC of zo hebben :P zelf heb ik geen consol vanwege de reden die jij net genoemd had.

1 je koopt zo`n ding.
2 de games zijn duurder dan op de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan