Computer Mogeklijk Gecrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hallo,

Ik zal het even uitleggen. Ik had een software gedownload die je documenten beveiligd. Maar ik wou hem weer uninstaleren wat ik dus ook had gedaan. Toen ging hij automatisch mijn computer opnieuwstaren. Er kwamen paar error's en toen deed ik de computer zelf weer restarten. Hij ging booten maar toen kwam er dat er iets beschadigd was in C:/WINDOWS. Kan ik dit oplossen zonder te formateren?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Gecrasht

Hoe zou ik dat nu moetten doen. Want ik kan niet meer op xp komen. dus heb ik maar linux ubuntu geboot.

Ik heb gebrobeerd om via de windows xp cd te repareren maar ik weet niet precies hoe dat werkt

hey ,
Watsup met je pc !?
Windows repair uitvoeren >?

Gecrasht

Ik had de windows xp cd in mijn driver gedaan. zodat ik misschien de beschadigde bestand kon repareren. Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

je stopt de Windows CD erin .
daarna stappen volgen dan gaat hij zien dat er al een windows op staat en gaat hij vragen of je een Repair wil uitvoeren !

gecrasht

Ja dan kom ik in de menu waar ik uit kan kiezen. Herstel en repareren dan druk ik op R. Dat komt hij in een cmd menu waar hij vraag welke ik wil repareren. dan typ ik 1 omdat dat C:/Windows is. Dan vraagt hij om administrator password. ik druk op enter maar dan gebeurd er niks. er komt dan gewoon c:/windows

O ja wat ben ik dom aan het denken Repair is natuurlijk die ("Console") om het zo te noemen:o
je moet een Herstel uitvoeren je behoud je bestanden !

gecrasht

In windows? gewoon de cd booten toch en via de cd herstellen. maar geef even een instructie hoe ik het moet doen.

Gecrasht

Maar als ik het herinstaleer op een bestaande instalatie. Is dat niet slecht voor de bestuuringsystemen. Maar hij zegt dat het slecht kan zijn voor de computer.

Maar het is toch echt een mogelijke oplossing die ik hier al heel wat keren toegepast heb!

Windows Key

Uuhm ik heb een grote probleem denk ik. Hij vraag nu om de windows cd key. Maar die staat nog op de oude computer die weg is. Dus wat voor opties zijn er om toch te kunnen instaleren.

Tsja, dat gaat zo dus niet lukken zonder legale XP met key

Windows

Het is een legale windows home edition cd maar alleen de certificaat waar de code op staat is weg omdat hij op mijn oude computer geplakt stond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan