onlangs geopend uit lijst weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hoi !

Als ik op start klik, zie ik rechts mijn documenten , mijn muziek enzo.
Daar staat ook onlangs geopend bij. Hoe verwijder ik deze hieruit, want ik gebruik dat toch nooit ( vraag me sowieso af waar die onlangs op slaat ) :thumb:

Hoi,

Rechtsklikken op de START-knop
Eigenschappen
Knop 'Aanpassen'
Tabblad 'Geavanceerd' en kijk onderaan .....

Let er wel op, dat het icoontje weliswaar uit je startmenu is verdwenen, maar de lijst wordt nog wel bijgehouden. Je kan de bestanden verwijderen door op "Lijst wissen" te klikken, maar ook met cleaner tools als CCleaner.

Let er wel op, dat het icoontje weliswaar uit je startmenu is verdwenen, maar de lijst wordt nog wel bijgehouden. Je kan de bestanden verwijderen door op "Lijst wissen" te klikken, maar ook met cleaner tools als CCleaner.

Oké, ik zal het onthouden. Dit betekent dus dat je elke keer opnieuw als ware moet verwijderen dus ?

Oké, ik zal het onthouden. Dit betekent dus dat je elke keer opnieuw als ware moet verwijderen dus ?

Je kunt ook het bijhouden van dit soort zaken compleet uitschakelen maar je hebt hier wel extra programma's voor nodig :).
Er is een programma voor XP waarbij je heel veel van dit soort zaken kunt regelen maar ik kan hem even niet vinden :confused:.. Ik zoek hem even op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan