Koen van Alphen
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2005
Klinkt vrij wanhopig maar is helaas ook zo !
Ik gebruik Windows XP, SP2.Pentium Dual core, 2,8 Ghz, 960 MB.
Zodra ik met explorer werk gaat de reactiesnelheid van mijn muis omlaag. Vaak ook bij gebruik van Outlook of andere officepakketten. Ik werk veel met Acces en wanneer ik dan een tabl open is er gewoon geen muisbeweging meer ! Ook in Excel ervaar ik dit.
Vreselijk frustrerend ! Ooknu ik dit aan het schrijven ben is het traag.
Een tijdje terug heb ik mijn gehele systeemschijf geformatteerd en opnieuw geinstalleerd. Het is even weg geweest maar is weer volledig terug.
Ik maak gebruik van NOD32 virusscanner en gebruik bijna dagelijks Adaware en Super antispyware waarbij overigens niets gevonden wordt.
Ik kan geen "vreemde" processen vinden.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
Al vast heel hartelijk dank !
Koen van Alphen
Ik gebruik Windows XP, SP2.Pentium Dual core, 2,8 Ghz, 960 MB.
Zodra ik met explorer werk gaat de reactiesnelheid van mijn muis omlaag. Vaak ook bij gebruik van Outlook of andere officepakketten. Ik werk veel met Acces en wanneer ik dan een tabl open is er gewoon geen muisbeweging meer ! Ook in Excel ervaar ik dit.
Vreselijk frustrerend ! Ooknu ik dit aan het schrijven ben is het traag.
Een tijdje terug heb ik mijn gehele systeemschijf geformatteerd en opnieuw geinstalleerd. Het is even weg geweest maar is weer volledig terug.
Ik maak gebruik van NOD32 virusscanner en gebruik bijna dagelijks Adaware en Super antispyware waarbij overigens niets gevonden wordt.
Ik kan geen "vreemde" processen vinden.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?
Al vast heel hartelijk dank !
Koen van Alphen