Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha mijne ooknee dus ik denk dat er wat moet veranderen als je niet boven de 650 wilt komen, ook omdat je eigenlijk 600 wilde uitgeven.
wel grappig, mijn msn gaat maar door met geluidjes door die e-mails
oh oke.. helpen je zo nog eventjes?misschien kan het ram geheugen wat goedkoper, ik ga ook even wat eten.
hmm..ja moet je zelf kiezen he ik zij al je komt wat duurder uit maar hier zul je Crysis op kunnen spelen
zit daar nou 4 chips in totaal 3GB?
zit daar nou 4 chips in totaal 3GB?
Dat klopt
dat heb ik zo gedaan omdat :
1.) 32Bits windows (wat jij hebt denk ik ) alleen 3 Gb ondersteund (als je er 4 in zou stoppen zou hij maar 3,25 herkennen)
2.) als je 1+1+1 doet verpest je de Dualchannel en dat kost je weer snelheid van daar
1+1+512+512
maar welke heeft meer GHz?Phoe ik zou het niet weten intel is beter in games ook in andere dingen hoor !dan AMD
hrrr.. welke moet ik nou kiezen?die AMD maar het gaat niet alleen om GHZ ik kan ook een Celeron van 3,8 GHZ nemen (butget Processor van Intel Dus heel sloom kost maar 40 Eurie's)
en een Dual core van 1,8 GHZ welke is denk je sneller die dual core!
ik zou voor de INTEL GAAN!
ander moederboard dan Bluray? en een koeler erbij kopenik denk dat je het wel met die amd red (niet dat je die MOET nemen), ik heb een amd 6000+ (2×3Ghz) en daarmee speel ik het ook op high (niet alles op high).
daarmee ben je wel goedkoper uit, maar dan moet je wel een ander moederbord.
oke het is jou keuze verder!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.